Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje - Forum Wereldfietser

fietsmaatje

Ik ben een vrouw van 50 jaar en zoek een fietsmaatje om van de zomer lekker te gaan fietsen, helaas is mijn goede vriend en fietsmaat overleden en alleen fietsen vind ik niet echt gezellig. Ik hou erg van fietsvakanties oa in Portugal, Frankrijk etc. Ik zit er aan te denken om een reis te boeken bij cycletours maar ik ben ook weer niet echt een groepsmens. Zijn er mensen die zich hier in herkennen? Ik woon trouwens in Noord brabant en ik fiets op een koga randonneur.
Heb je mijn oproepje gezien en zie je daar wat in?
Schrikken 100 km per dag je af? Zo nee, dan zouden we verder kunnen praten.
Groet,
Iris

PS. Ik wil liever IN dan naar Zuid-Europa fietsen. Spanje en Italie kan ook. En zelf zit ik nu te denken aan een tocht naar Istanbul (als dat haalbaar is). Nog niks definitiefs, dus ik sta overal voor open.
Hoi,

Ik zoek een fietsmaatje voor vanaf pinksteren.

Voor hoelang heb je vakantie?

Waar woon je?

Heb je interresse om mee te fietsen?

Ik ben een vrouw van 47 jaar.

Groet, Didi
kogafietser schreef:Ik ben een vrouw van 50 jaar en zoek een fietsmaatje om van de zomer lekker te gaan fietsen, helaas is mijn goede vriend en fietsmaat overleden en alleen fietsen vind ik niet echt gezellig. Ik hou erg van fietsvakanties oa in Portugal, Frankrijk etc. Ik zit er aan te denken om een reis te boeken bij cycletours maar ik ben ook weer niet echt een groepsmens. Zijn er mensen die zich hier in herkennen? Ik woon trouwens in Noord brabant en ik fiets op een koga randonneur.
Hoeveel kilometers per dag wil je fietsen? en wil je kamperen? of in BB overnachten?

Groetjes,
Yvet