Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lentetocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lentetocht

het was weer helemaal super! een weekendje vol mooie landschappen, boeiende mensen, luid knapperend vuurtje, belgisch/zeeuws biertje... wat wil een fietser nog meer...

hier mijn foto's:
http://picasaweb.google.nl/GraniteLove/ ... Vlaanderen#

anita bedant voor de goed verzorge organisatie!

martijn (zonder krulletjes maar met 14 versnellingen ;-) )
Hier zijn mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=W7BDKJ6F

mario
Martijn,

Aan de fotos bij het veer in Doel te zien ben jij degene met wie ik daar een praatje heb staan maken. Ik realiseerde me eigenlijk pas later dat het fietsgezelschap wel eens een Wereldfietser evenement zou kunnen zijn en dus ben ik hier gauw even gaan kijken. Leuk om jullie zo eens te ontmoeten :D
groetjes,

Frank (met de ligfiets)
Anita bedankt voor de organisatie.

Leuk om de foto's te zien. Ik snap nu ook waarom de snelle groep zo snel is door het "fruit"(topping) dat moet je wel weer verbranden he? :lol:
om die overtollige calorietjes weer te verbranden probeerde ik in het wiel van ('langzame groep fietser-') olaf te blijven op het stuk richting breda... daar kan je dus niet tegenop eten... :lol:
Rapro schreef:om die overtollige calorietjes weer te verbranden probeerde ik in het wiel van ('langzame groep fietser-') olaf te blijven op het stuk richting breda... daar kan je dus niet tegenop eten... :lol:
Je bedoeld die idioot die met 30+ door de haven stoof? :wink:
Sure, langzame-groep-fietser 8)

Groet,

Martijn
Dag collegafietsers,

Dank voor de inwijding in het fenomeen wereldfietsers. Ik heb veel geleerd over materiaalkeuze en genoten van de verre reisverhalen. Dit smaakt naar meer. De foto's laten trouwens zien dat de kwaliteit van de taart en slagroom beduidend hoger lag in de snelle groep :P

Yvonne

Die na Nederland nu ook in Belgie heeft gefietst :D
Yvonne78 schreef:Dag collegafietsers,

Dank voor de inwijding in het fenomeen wereldfietsers. Ik heb veel geleerd over materiaalkeuze en genoten van de verre reisverhalen. Dit smaakt naar meer. De foto's laten trouwens zien dat de kwaliteit van de taart en slagroom beduidend hoger lag in de snelle groep :P

Yvonne

Die na Nederland nu ook in Belgie heeft gefietst :D

Snelle groep, flitsgroep, langzame groep, slakkengroep: het maakt niet uit. Wereldfietsers zijn de grootste groep van appeltaarteters. En of je nu supersnel bent of zo traag als een schildpad met een manke poot: op tochten van de Wereldfietser vind je altijd wel je plek.
bert sitters schreef: (...) Wereldfietsers zijn de grootste groep van appeltaarteters.
Onderschat ons wielrenners niet, die lusten soms wel twee punten achter elkaar :twisted: :lol: .
Onomstotelijk doet de frisse lucht de mens goed...geeft ruimte voor filosofische gedachten en mijmeringen....
Wat een waar kunstwerk de tekening over de tocht! Het moet een mooie tocht geweest zijn....en ik heb er een beetje warmte van mogen voelen...

groeten Fokko