Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tiznit Agagdir (Marokko) - Forum Wereldfietser

Tiznit Agagdir (Marokko)

Ik ben van plan om in oktober in Marokko te gaan fietsen.

Ik was van plan om tot Sidi Ifni te fietsen en dan via de kust naar Agadir.

Logistiek is het beter om van Tiznit naar Agadir te fietsen (70 km). Ik heb gehoord, dat de weg erg druk is met verkeer.

Weet iemand of dat zo is? Zo ja, kan ik evt. een taxi nemen van Tiznit naar Agadir?

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Hoi Edwin,

Volgens mij kun je altijd wel je fiets op een bus gooien ofzo, dat is niet echt een probleem daar.

Of die weg druk is, durf ik niet te zeggen. Blanche zou die vraag zeker kunnen beantwoorden, ware het niet dat ze nu even in Spanje zit op de fiets. Je zou haar een PB kunnen sturen, dan krijg je zeker antwoord als ze terug is.

Wij zijn enkele weken terug vanuit Ait Baha naar Agadir gefietst. Die weg was (vergeleken met de rest van de tocht) al aardig druk en ook niet zo indrukwekkend...

Blanche is onze Marokko kenner! (Ze is er al 9 of 10 keer geweest... )
Wij zijn twee jaar geleden van Sidi Ifni naar Agadir gefietst. Het eerste stuk kan je de drukke weg nog vermijden, er loopt een mooie weg door het Nationale Park daar. Daarna moet je onvermijdelijk die veels te drukke weg op waar je continu van de weg af wordt gedrukt. Toen was het asfalt net nieuw, dus kon iedereen nog harder rijden dan anders :shock:
Er loopt een gravelpad naast het asfalt voor voetgangers en fietsers, maar toch...met dat mooie asfalt naast je...

Ik weet van Blanche dat zij altijd de bus heeft genomen vanuit Tiznit naar Agadir....

groet
Anneke