Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off road weekend Limburg 25/26 september - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Off road weekend Limburg 25/26 september

Het weer lijkt inderdaad beter te worden in het weekend; moet natuurlijk niet te warm en droog worden anders ga ik niet. :lol:

Maarten

De laatste weerberichten lijken allemaal wat beter weer voor dit weekend te voorspellen. Dus:

We gaan er voor!

Echte regendiehards als Maarten zijn natuurlijk van harte welkom om vanaf vrijdagavond al te komen. Regenhaters mogen ook een dagje langskomen. Iedereen die zaterdag om 11 uur op de camping is, is van harte welkom mee te fietsen! Zondag hangt de vertrektijd ongetwijfeld af van ons gezamenlijke ochtendhumeur ( :twisted: , :roll: , :? of :D ), maar als je er om 10 uur bent zul je waarschijnlijk wel op tijd zijn.

Ik ben zelf ivm een hoogzwangere vriendin pas zaterdagochtend op de camping. Wat mij betreft dus tot zaterdag!

Dennis

P.S. Maarten, neem jij alle diaapparatuur mee? Hebben we gelijk wat afleiding als het toch mocht regenen... :wink:

Dennis,

Morgenavond zijn er inderdaad al twee redactieleden aanwezig, waaronder ik dus. Hopen dat het lekker regent, anders gaan we met onze regenpakken aan onder een koude douche staan. Brrrr! :(

Ik zie je dan wel zaterdagochtend verschijnen. Heb mijn IJsland dia's nog niet kunnen vinden. Ga nu maar even zoeken. Neem jij ook wat warmere dia's mee? 8)

Maarten
Hai, helaas zie ik af vanwege de niet zo zonnige vooruitzichten...
Volgend jaar beter hoop ik ! Voor de echte die hards : veel plezier !
Groetjes Lars
Hoi Lars en alle anderen,
Ik wil jullie toch nog even moed inspreken. Weersverwachtingen van het KNMI zijn meestal erg gericht op "jullie daar in Holland". De voor zaterdag verwchte regen komt uit het noordwesten, en dat is ver weg van hier. Kijk maar op http://www.knmi.nl/voorl/weer/verwachting.html, daar staat nu:
"Zaterdag passeert een zwakke rug van hoge druk en is het
tijdelijk droog en rustiger. De tweede helft van de dag komt
echter vanuit het noordwesten een frontale storing naderbij.
Later in de middag en in de avond valt er dan enige
regen.".
Voor de beste weersverwchting kijk je vanavond op ca. 18.15 uur naar Nederland 2: op het regenfilmpje dat ze daar voor morgen laten zien kun je altijd zien waar en hoe laat men verwacht dat de regen komt.
Wellicht tot morgen?
Leon

Onder het motto: ïk ben niet van suiker dus f***k de regen" reis ik morgen vroeg af naar Limboland.
Ik hoop vroeg op de camping te zijn zodat ik nog ff op kan drogen mocht het nodig zijn!
Vanavond maar ff de grove noppen uit de kast trekken, want het onverharde gedeelte zal wel lekker modderig zijn met al die buien van de laatste dagen!

Een ieder die komt hoop ik morgen te mogen begroeten!


m.v.gr.

Martijn!

Maarten Smit schreef:Morgenavond zijn er inderdaad al twee redactieleden aanwezig, waaronder ik dus.
Ben erg benieuwd wie het andere redactielid is!
Maarten Smit schreef:Neem jij ook wat warmere dia's mee?
Ik doe nog steeds niet aan dia's en heb geen beamers. Maar mijn onvermijdelijke A3 formaat fotoboeken met alle exotische uitstapjes van de laatste jaren gaan zeker mee!
lars de wit schreef:Hai, helaas zie ik af vanwege de niet zo zonnige vooruitzichten...
Jammer Lars, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Leon schreef:Ik wil jullie toch nog even moed inspreken. [...] Wellicht tot morgen?
Bedankt voor het moed inspreken en leuk dat je erbij bent. Met een echte Limbo erbij is het natuurlijk veel leuker!

Dennis

Cubeman schreef:Onder het motto: ïk ben niet van suiker dus f***k de regen" reis ik morgen vroeg af naar Limboland.


That's the spirit, Martijn! Zie je morgen op de snelweg (ik blauw peugeotje 306!).


Ik heb er erg veel zin in! Ik ga nu snel thuis mijn fiets schoonmaken en mijn tent inpakken. Tot morgen!

Dennis

Ik heb ook zojuist mijn fiets schoon gemaakt, en voor de tweede keer een nieuwe achterband gestoken....
Dat lichte spul kan ook weinig hebben tegenwoordig:)
Ik ben er helemaal klaar voor, straks nog ff de BOB Yak inpakken en ik ben helemaal klaar voor de happening!

Op regen moet je je gewoon ff instellen, en dan ondergaan.
Ik heb mezlef wijs gemaakt dat het verschrikkelijk weer gaat worden, dan valt het altijd mee:)
Morgen lekker vroeg/erg vroeg met de NS richting Schin op Geul en dan nog ff een stukkie zoeken naar de camping.
Of zoals ik het ook wel eens vertel, ik LAAT me vervoeren:)

Zie jullie allemaal morgen, ben herkenbaar aan een BOB Yak achter een Storck Adrenalin Race mountainbike.
Daar zijn er niet veel van dus herkenbaar ben ik zeker!

Cubeman schreef:Ik heb ook zojuist mijn fiets schoon gemaakt..
Ik blijf dit vreemd vinden :lol: )
Leon

Sja, ik heb hem ff schoon gemaakt om te zien hoe vuil ik hem morgen kan krijgen:)

Voorlopig ben ik nog meer mountainbiker dan vakantiefietser dus het zal mij benieuwen hoe de mensen van Wereldfietser.nl zijn.
Ik heb me er al op voorbereid dat ik de jongste van de groep zal zijn met m'n 25 lente's:)
Ik hoop nog een boel te kunnen leren van andermans ervaring!

Het weekend was kortweg SUPER!!!
Mooie routes, leuk gezelschap, prima sfeer en een prachtige omgeving!
De opgegeven regen is niet tot nauwelijks gekomen, er is zelfs wat zon geweest!
Een ieder die door weer-technische omstandingheden/voorspellingen had afgemeld heeft wat gemist :twisted:
Prima weer om ik korte broek + shirt te fietsen!
Na alle inspanning meer in coma gelegen dan geslapen, maar wel weer goed wakker geworden:)
Het was niet zo druk, maar wel heel gezellig!

Zoals beloofd heb ik me na thuiskomst meteen aangemeld als lid van de vereniging :D
Nu de tweede belofte nog, een verslagje schrijven voor de redactie.

Ik heb het iig enorm naar m'n zin gehad en zit nu met spierpijn bij te komen van de inspanningen :roll:
Leuke nieuwe mensen ontmoet, zeker voor herhaling vatbaar als je mij vraagt!

Hoi Cubeman en anderen,
Heeft Dennis jullie net als zaterdag weer alle hoeken van het Heuvelland laten zien? Bij mij stond zaterdag immers bijkans het schuim op de bek... heftig, gaaf en heel mooi was het.
Bij nader inzien was het geen schuim maar modder overigens :D
Groetjes, Leon

Het was inderdaad weer erg gezellig. Ook zondag hebben we heerlijk aangemodderd. Met de spieren nog stijf van de dag ervoor heeft Dennis er inderdaad weer flink de zweep over gehaald. Geweldig. Wat kan Limburg toch mooi en divers zijn. Toch weer een bandje lek gereden a.g.v. een uitgescheurd ventiel. Dat behoeft dus meer aandacht. :cry:

Vanochtend waren de spieren nog wel wat stijf van de Limburgse Bergen. Maar ondanks dat ga ik volgend jaar weer mee. :D

En voor alle mooi-weer-afhakers: het heeft alleen 's nachts geregend. Overdag geen druppel gehad, wel lekker een zonnetje. 8)

Helaas is het ons uiteindelijk niet gelukt Dennis ervan te overtuigen zijn eerste kind A.T.B. de Vries of M.T.B. de Vries te noemen. Hopelijk wordt het dan W.F. de Vries. :wink:

Groetjes,
Maarten

Trouwens, Dennis: weet je nu eindelijk wie die andere redacteur was? 8O

Ook ik vond het een geweldig geslaagd weekend. Erg leuk om te zien hoe je zo veel lol kunt beleven aan een simpel weekend met maar een paar deelnemers. Het weer was fantastisch (geen druppel regen) en de routes erg mooi en vooral zaterdag behoorlijk zwaar. Ook wonderbaarlijk een weekend mee te maken waar 1/3 (zaterdag) tot de helft (zondag) van de deelnemers uit redactieleden bestaat!

Maar de beste indicatie dat we met een wel erg geslaagd weekend te maken hadden was toch wel de vraag van Limburgkenner-bij-uitstek Leon (nog geen 20 km van zijn eigen huis en middenin zijn Zuid-Limburg): Dennis, waar zitten we??

Zoals afgesproken gaan we volgend jaar een nog interessanter offroad gebied op zoeken. De datum staat nog niet vast, maar de locatie is gekozen:

Offroad weekend 2005 in Houffalize (Belgische Ardennen)

Voor degenen die Houffalize niet kennen: dit is HET Belgische mountainbikeparadijs met vele routes door een werkelijk prachtig landschap. Ik kan bijna niet wachten...

Tot volgend jaar!

Groeten,
Dennis

Hoi Dennis en de rest,

Fijn dat jullie weekend droog is verlopen.
Leuk idee om volgend jaar naar houffalize te verkassen, misschien ook leuk voor de eventuele Belgische ATB liefhebber.
komt het verslag al snel?

Groeten, John.

John,

Ik zal t.z.t. uiteraard voor een gepaste aankondiging zorgen ook voor de Belgen. Martijn (Cubeman dus) schrijft een verslag voor het tijdschrift. Maarten en Maaike handelen dit verder af.

Misschien leuk om ook nog een fotoverslagje op de website te plaatsen? Alle digitale foto's van het weekend zijn welkom via wf_dennis@hotmail.com. Ik zal er voor zorgen dat de foto's bij de webmasters terecht komen.

Groeten,
Dennis

Hoi Dennis,

Ik zal je binnenkort de nodige foto's mailen. Hoop dat hotmail.com het aan kan. :(

Nogmaals bedankt voor het weekend. Spierpijn is inmiddels weg en de kleren hangen schoon aan de waslijn. Ben er dus weer helemaal klaar voor. Op naar de Ardennen. :P

Maarten

Hoi Dennis, Maaike, Maarten, Leon en Marthijn,

Perfect weekend gehad. Lekker gefietst.....leuke afdalingen Heerlijk weer, goede "tijdschrift-koeken" en relatief weinig lekke banden. Kortom: volgend jaar weer.
En Maaike, ga je nu een nieuwe fiets kopen??

Mochten jullie nog zin hebben.....kijk dan op
http://www.sleepmonsters.nl/calendar.ph ... _year=2004#

Aanstaande zaterdag is er een race in Amerongen. Ik heb me gisteren opgegeven en daar hoorde ik dat er nog enkele plaatsen vrij zijn.
Wie schrijft zich in?
Kanoën, mountainbiken navigeren en hardlopen......

Groetjes,
Marco

Dennis,

Je hotmail adres heeft mijn foto's teruggestuurd:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

wf_dennis@hotmail.com
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En dennis@wereldfietser.nl werkt ook niet meer. Komt ook terug. Werkt dennis@ing.nl misschien? Graag een ander adres.

Maarten