Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De meeste lezers op dit forum zijn volgens mij niet zo gecharmeerd van de Hollandse standaardtraktor met lichtgewicht aluminiumframe van 5 kilo, genoeg overbodig design in kunststof om een vuilniszak mee te vullen en andere features. De suggesties gaan dan al gauw in de richting van iets leukers.kvd schreef:Inderdaad, ik heb helemaal niet perse een wereldfiets of vakantiefiets nodig. Mijn oorspronkelijke vraag was dan ook eigenlijk of ik mijn geld aan een van de bekende standaard merken (Gazelle etc..) moet uitgeven, of dat ik voor hetzelfde geld betere kwaliteit kan krijgen bij een minder bekend merk. De features van een normale stadsfiets zijn meer dan toereikend voor mijn toepassing. En een bagagedrager, verlichting en slot zijn eigenlijk wel een must voor het normale stadfiets-gebruik.
Hoewel multicycle volgens mij een prima (Hollands) merk is heeft ook deze volgens mij voldoende overbodig plastic om je vuiniszak mee te vullenm-gineering schreef:De meeste lezers op dit forum zijn volgens mij niet zo gecharmeerd van de Hollandse standaardtraktor met lichtgewicht aluminiumframe van 5 kilo, genoeg overbodig design in kunststof om een vuilniszak mee te vullen en andere features. De suggesties gaan dan al gauw in de richting van iets leukers.kvd schreef:Inderdaad, ik heb helemaal niet perse een wereldfiets of vakantiefiets nodig. Mijn oorspronkelijke vraag was dan ook eigenlijk of ik mijn geld aan een van de bekende standaard merken (Gazelle etc..) moet uitgeven, of dat ik voor hetzelfde geld betere kwaliteit kan krijgen bij een minder bekend merk. De features van een normale stadsfiets zijn meer dan toereikend voor mijn toepassing. En een bagagedrager, verlichting en slot zijn eigenlijk wel een must voor het normale stadfiets-gebruik.
Wil je toch een hollandse stadsfiets dan zou ik ook naar de kleintjes zoals Azor, Multicycle etc kijken voor je iets van de grote drie koopt
Wat ik zou doen is, een goede fietsenmaker zoeken in de buurt,kvd schreef:Aantal km's is beperkt, ongeveer 50 km/week woon-werk verkeer.