Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fake oproepen - Forum Wereldfietser

Fake oproepen

Ik kwam het toevallig tegen bij de rubriek reisgenoten gezocht. Iemand die zich als "maatje" voordoet en helemaal niet meer reageert op al die belangstelling en adviezen. Dat vind ik merkwaardig en ongepast. Jim reageerde hier ook al op. Ikzelf overigens niet. Hebben jullie slechte ervaringen met fakers?

Rutger
Ik heb eens een PB-tje gehad van iemand zonder verdere berichten op het forum die volgens mij meer dacht dat ie op een datingsite zat. Aangezien z'n mailadres iets met "zebravinkje" was heeft dat vogeltje nu voor mij de betekenis van erg desperado. :shock:
Ondanks dat dit soort lui irritant zijn hebben Blanche en ik hebben er later toch ook wel erg veel lol over gehad.
Tja dat krijg je als je in trek ben bij zebravinkjes :lol:
Ik merk dat er mensen zijn die steeds een andere naam gebruiken wat ook heel vervelend is. Ik verdenk enkelen er idd van dat ze de site als dating gebruiken, althans daar lijkt het op. Rob
Wil je mij ff overslaan??? Want

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 10&t=10260

was echt en alleen uit nieuwschierigheid. Ben al 36jaar met me meissie en hoop 't nog lang vol houden... :wink:
alime schreef:Ik verdenk enkelen er idd van dat ze de site als dating gebruiken, Rob
Als ze het echt menen dat ze willen gaan wereld- of vakantiefietsen lijkt me daar niets op tegen. De vereniging als geheel heeft immers ook al heel wat relaties teweeg gebracht.
Maar lui die fake oproepen doen om onrust te stoken moeten een IP-ban krijgen.
Leon
Misschien zijn er mensen die een date zoeken, per ongeluk op WF gestuit daarom laten ze niets meer van zich horen.

Groeten van Martin die op 18 april a.s. 24 jaar heel gelukkig is getrouwd met een lief mokkel 8) 8) 8).
Misschien dat we naast reisgenoten gezocht dan maar een kop opnemen met "levensfietsreisgenoten gezocht"....of "date gezocht". Dan is er nooit meer twijfel :D Rob
alime schreef:Misschien dat we naast reisgenoten gezocht dan maar een kop opnemen met "levensfietsreisgenoten gezocht"....of "date gezocht". Dan is er nooit meer twijfel :D Rob
... en daalt het aantal reacties dramatisch :shock:
[ervaring]veel vrouwen zijn namelijk "beslist niet" op zoek naar een partner![/ervaring]
Leon