Hallo, , ik zoek een fietsmaatje voor een fietsvakantie van 8 Augustus tot 29 Augustus. Het plan is om met de trein naar Berlijn te reizen en vandaaruit de route te beginnen. Oa. Rügen en Hiddensee staan op mijn verlanglijst en het Boddenlandschap. Ik zou graag willen kamperen maar niet ' aufs biegen und brechen' , als het weer zodanig slecht is kan B&B ook een optie zijn. De totale lengte bedraagt goed 2000 km, dit is natuurlijk erg veel in 3 weken, ik wil onderweg ook eens een rustdag houden en gaan zwemmen in de oostzee
, daarom zal er misschien af en toe een stuk met het OV gedaan worden, na ja genoeg dingen om nog eens over te plannen.
Ik zoek een medefiets(t)er die kan lachen, humor heeft, kan genieten en van gezelligheid houdt( het welbekende glas wijn of bier voor de tent en van mijn part lekker slap lullen maar ook een serieus gesprek niet uit de weg gaat) Alle details/wensen kunnen we dan nog bespreken ok?
Iets over mijzelf; Wibo, 44, man, houd ( logisch) van bovengenoemde dingen/eigenschappen, weinig ervaring met fietsreizen, heb 1x 3 mnd in NZ gefietst in '94. Houd van privacy, ieder slaapt in eigen tent
Laat van jullie horen.
Groeten

Ik zoek een medefiets(t)er die kan lachen, humor heeft, kan genieten en van gezelligheid houdt( het welbekende glas wijn of bier voor de tent en van mijn part lekker slap lullen maar ook een serieus gesprek niet uit de weg gaat) Alle details/wensen kunnen we dan nog bespreken ok?
Iets over mijzelf; Wibo, 44, man, houd ( logisch) van bovengenoemde dingen/eigenschappen, weinig ervaring met fietsreizen, heb 1x 3 mnd in NZ gefietst in '94. Houd van privacy, ieder slaapt in eigen tent
Laat van jullie horen.
Groeten