Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zadeltas /brooks - Forum Wereldfietser

zadeltas /brooks

Hoi

Ben op zoek naar een zadeltasje,geen leer, klein/medium die past, wat aansluiting betreft tussen die veren op mijn nieuwe brooks flyer.

gr toon
Dan moet je bij Carradice zijn, bij Gilles Berthoud of bij enkele amerikaanse boutique merken als Rivendell, Velo Orange, of voor heel veel geld voor iets heel moois uit Japans bij Wallbike. Carradice is klassiek.
Wim
Bedankt voor je antwoord,maar ben op zoek naar iets kleiners,gewoon voor bandje multitool en plakspullen,voor (normale)zadels heb je van die klemsystemen,maar met die veren lukt dat nu niet

gr toon
OK, misverstand. Ortlieb heeft een speciale riempjes set waarmee hun zadeltasjes zouden moeten passen. Ik zou het wel eerst proberen.
Wim
Kom op zeg...ff MacGyveren hoor. Elk zadeltasje wat je koopt bij de pfb, zelfs bij de bouwsupers zitten een of twee riempje's aan, al dan niet met klittenband. Mocht het dan nog niet passen frummel dan wat tie-rips door de veren en daar de bandje's door. :idea:
toonc schreef:Hoi

Ben op zoek naar een zadeltasje,geen leer, klein/medium die past, wat aansluiting betreft tussen die veren op mijn nieuwe brooks flyer.

gr toon
Bij Halford's is er ook genoeg keus. Maar koop niet een met kliksysteem onder het zadel. Die ben je zo kwijt als je over kasseien fietst....