Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lente Rondje Rotterdam 22 maart - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lente Rondje Rotterdam 22 maart

Ja, ik ben inmiddels ook thuis na deze spannende tocht op 1 poot.

Suus, nog bedankt het was erg gezellig.

Ronald van der Perk
Hoi Suus,

Nogmaals bedankt voor het organiseren van de mooie tocht.
Mooie omgeving, leuke tussenstop bij Op Hodenpijl en lekker gegeten. Gezellig gepraat met de andere fietsers. Last but not least heerlijk geslapen door deze gezonde beweging.

Groeten,

Bert
Ik was vanmorgen wel wat stram toen ik op de fiets naar het station zat...
Maar ja, had ik m'n versnellingen maar mee moeten nemen voor de tegenwind:)

Wel vandaag m'n teamleider een suggestie gedaan als lunch-spot, dat Op Hodenpijl.
Als het dan toch op normale-mensen-fiets-afstand is:)

Groet,

Martijn
Hallo Suus,


Dat was gezellig, wat een leuke route en toch, wat een mazzel hadden we met het weer.
Voor het eerst in Schipluiden geweest, en dat na dertien jaar Rotterdam.
Na alle jaren trouw lidmaatschap heb ik er absoluut geen spijt van dat ik toch eens ben komen fietsen, dat smaakte naar meer.
Ongetwijfeld zal het niet enkel bij deze zondag blijven, tot snel (kleur rood).
En Martijn, bedankt voor het posten van de route, ik fiets hem nog eens na. Ik hoop dat je benen weer snel mals zullen zijn.
Groetjes, natuurlijk ook aan iedereen die ik die dag heb ontmoet,

Bas
Hallo Suus en andere zondagfietsers.

Inmiddels is mijn gebroken vork gelast. Op mijn werk was iemand bereid om dat snel te doen. Gisteren weer op de fiets naar huis gereden en dat voelde heel anders aan de de weken daarvoor, alles was veel stijver en dan bedoel ik niet mijn spieren. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik dit niet eerder ontdekt heb en wordt weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat een regelmatige fysieke controle van je fiets heel belangrijk is. Overigens kan ik gratis een nieuwe vork krijgen, 100% garantie.
Wanneer is de eerstvolgende RvR (Ronde vanuit Rotterdam)?
Lijkt me wel leuk om een nieuwe gebied te ontdekken!

James
Hoi allemaal,

Ik vond het ook erg leuk, uiteindelijk bleek de teller op 75 km te staan toen ik eenmaal thuis was. Al met al was het dus iets langer dan gepland, ook doordat we nog een rondje Kralingse Plas hebben toegevoegd met de mensen die mee zijn gaan eten... Op Hodenpijl kende ik ook nog niet, erg mooi plekje, een hele goede tip van Jerry! De foto's moet ik nog van mijn camera halen, die volgen zsm.

Fijn dat je voorvork weer gemaakt is Ronald, kan je binnenkort weer leuk mee naar alle WF activiteiten en goede service van Vittorio!

Met Jaap heb ik inmiddels contact gehad over nieuwe routes in omliggenden "waarden" dus hou de website in de gaten voor nieuwe edities van de RvR (dank voor deze afkorting!). Wel kan je alvast de volgende datum in je agenda schrijven: zondag 26 april

Tot binnenkort!