Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lente Rondje Rotterdam 22 maart - Forum Wereldfietser

Lente Rondje Rotterdam 22 maart

Hoi allemaal,

Wie gaat er op zondag 22 maart mee een rondje fietsen rond Rotterdam?

Het plan is hetzelfde als vorige keer:
Vertrek vanaf Rotterdam om 12.00 bij de Euromast (bij niet teveel mensen kunnen we ook bij mij verzamelen met koffie en koek) en dan via Oud Delfshaven richting Midden Delfland, Schipluiden, Delft, Ackerdijkse Plassen weer terug naar Rotterdam. Om 18.00 is er eten in het Nivon-gebouw, voor wie er op de WF dag ook was, weet dat het goed eten is voor weinig, 5 euro voor een 3 gangen maaltijd! Alleen mee gaan fietsen is natuurlijk ook prima.

Hopelijk tot dan!
Suzanne
Ja Suzanne, ik doe mee !!
Er zijn vast nog meer Rotterdammers die mee willen fietsen. En alle andere geïnteresseerden kunnen uiteraard ook aanhaken.
jim
Staat in de agenda!
Als het goed gaat, ga ik mee dit keer :>
Hoeveel km ga je doen?

Blanche
Hoi Blanche, gezellig.
Lijkt me een prima plan, mits goed weer ga ik er ook bij zijn:)

Groeten,

Martijn
Kan je bij dat NIVON gebouw je fiets nog een beetje veilig stallen. Centrum Rotterdam he. Ik vind het wel gezellig om mee te eten, maar wil wel mijn fiets veilig parkeren.
Ronald van der Perk schreef:Kan je bij dat NIVON gebouw je fiets nog een beetje veilig stallen. Centrum Rotterdam he. Ik vind het wel gezellig om mee te eten, maar wil wel mijn fiets veilig parkeren.
Idem hier...
Misschien alle fietsen aan elkaar ketenen?
Mag ik ook mee? Ik woon nl in Vlaardingen en het lijkt mij heel leuk om mee te fietsen.
Om alle vragen even te beantwoorden:

- De tocht is ongeveer 50 km, we kunnen kiezen tussen een stadse route door de pittoreske binnenstad van Delft of een groene route onder Delft langs.

- De fietsen bij het Nivon, tja, ik denk aan elkaar vast... maar er is ook een binnentuin, zal navragen of we daar kunnen staan. Mijn fiets is er nog nooit gestolen, maar ja, ervaringen uit het verleden, bieden geen garantie...!

- en ja tuurlijk kan je mee! Wil je halverwege aansluiten of begin je vanuit de Euromast?

Ik heb inmiddels gehoord dat er as zondag geen normaal kookcafé is maar een kookworkshop, Kaapverdisch eten, en dat de resultaten daarvan geserveerd worden. Het klinkt goed, ik weet niet of dit ook vegetarisch is, dat is dit keer "niet gegarandeerd...".

tot zondag, met hopelijk goed weer!
Natuurlijk begin ik bij de Euromast: ik fiets erheen.
Gezellig!
Groeten,
Bert
Dan kom ik dus ook naar de Euromast, blijf niet voor het eten maar een lekker stukkie toeren lijkt me lekker!

Groet,

Martijn
Hallo Suzanne,

Leuk initiatief. Ik ben zondag ook van de partij.

Monique
Heel even overleggen met het vrouwelijk gezelschap en even kijken naar de 2e (brakke) fiets, maar ik ben 60% zeker dat je mij om 11.50 bij de euromast kan verwachten.
Wat een HEERLIJK weer en wat leuk dat er al zoveel mensen meegaan! Het ziet er naar uit dat het zondag ook nog goed weer is! :D

Ik heb het nagevraagd bij het NIVON en we kunnen de fietsen binnen zetten. We kunnen helaas maar met maximaal 10 personen meeeten, aangezien er ook nog "gewone" mensen komen eten... Als er meer mensen blijken te zijn, gaan we dus ergens anders eten.

tot zondag, 12.00uur bij de Euromast!

voor "noodgevallen", mijn telefoonnummer is: 06-42364012
Hoi allemaal,

Denk dat ik ook wel mee wil fietsen. Tot ziens bij de Euromast. En hoe zit het met het parkeren van de auto? Waar kun je die het beste kwijt?

groeten Fokko
Hoi Fokko,

Auto's kunnen op de Parkhaven (voor de Euromast) en Parkkade geparkeerd worden. Voor zover ik weet is dat gratis. Anders kun je de auto ook parkeren op de Westzeedijk, Pieter de Hoochweg, Kapelstraat, Pieter de Hoochstraat, hier is het in ieder geval gratis. Zie: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 19226&z=16
KNMI geeft u weer beter weer op, afgelopen week ging de voorspelling alleen maar achteruit maar nu weer vooruit.
Heb er nu alweer zon in, gaat vast en zeker weer gezellig worden!

Groeten en tot zondag,

Martijn
Hallo allemaal,

Goed plan...stukkie fietsen in de buurt van Rotterdam.
Dus...ik wil wel mee!

Tot morgen bij de Euromast.

Groet,

Ronald
Zo, we zijn weer thuis!
Na een dag vol zonnig weer, tegenwind, ecologische koffie, macrobiotische cake, gescheurde voorvorken en met het bootje terug naar het thuisdorp zijn we bezig even de GPS uit te lezen.
Was weer een mooi tochtje!
Suus en wederhelft (hoe heet je ook alweer...) bedankt voor de route en het initiatief, het was zeker de moeite waard!

Hier een plaatje van de route die we gefietst hebben:

http://farm4.static.flickr.com/3633/337 ... d70c_o.jpg

Grofweg van Euromast via Delfshaven bovenlangs Schiedam richting Schipluiden door centrum Delft via Pijnacker en langs Berkel en Rodenrijs terug naar Rotterdam Noord en uiteindelijk weer de Euromast.
Zelf ben ik via de Euromast waar ik afscheid heb genomen van Fokko de schoenen weer vastgeklikt en ben ik doorgefietst naar de Fast Ferry naar huis.

Groeten,

Martijn