Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Blijf je binnen Europa dan ontkom je er niet aan om altijd een dorp tegen te moeten komen.laagrijder schreef: Wat betreft winkels in het buitenland, het liefst rijd ik alleen in de natuur dus neem liever 2 kilo extra eten mee inplaats van iedere dag een dorp te moeten opzoeken voor eten, etc.
Veel dingen zijn dus ook persoonlijk maar toch heb ik het gevoel dat ik nog iets over het hoofd ziet of dat er nog wel wat praktische tips zijn waar ik niet aan gedacht heb.
Hoop dat jullie blijven schrijven voor mij maar ook voor andere lezers op dit onderwerp.
Bedankt !
Door de schaalvergroting wordt dat echter steeds minder. In Noord-Frankrijk wordt je bv nu al vaak gedwongen voor een winkel naar grote plaatsen te fietsen. Dat betekent dan al gauw een tiental kilometers langs rijen reclameborden rijden, bijna omvergereden door de vele auto's die ook op weg zijn daar de Super-U.Robin76 schreef:Blijf je binnen Europa dan ontkom je er niet aan om altijd een dorp tegen te moeten komen.
bedankt MaaikeMaaike Kruyt schreef:Hoi laagrijder,
Misschien ken je het al, maar je kunt ook heel lekkere en voedzame maaltijden bestellen bij de globetrotter via internet. Ruime keuze, heel makkelijk, niet te duur, heel voedzaam (wel handig in de bergen), lichtgewicht en errug lekker. Ze sturen het dan naar je toe. Ideetje... (en reclame, mag dat hier??). Veel plezier!
Maaike.