Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik voel me gepasseerd! - Forum Wereldfietser

Ik voel me gepasseerd!

Nou ja...ik werd gepasseerd. :wink: Op de terugweg van Zuid-Scharwoude, waar ik een paar handvatten had opgehaald van een mede forumlid, werd ik voorbij gezoefd, hoewel gezoefd, ik hoorde haar al van verre aankomen met een bekende tik tik tik van de (volgens mij ) trappers.

Bekend geluid omdat ik dat onlangs zelf ook had. In mijn spiegeltje zag ik een kortgekapte blonde dame achterop komen. Zwarte trekkingbike? Grijze legging met een licht blauwe fietsbroek erover. Rugtas (Vaude ?) op met zwabberende buikbandjes.

Lokatie was op het fietspad achter het oude AZ-stadion langs, door het bos van Nijenburg richting Heiloo. Was teveel met gedachten bezig over wat merk fiets dat het nou was, om de blondine weer bij te halen. Verloor haar uit het oog bij het winkelcentrum Heiloo.

Ben gewoon nieuwschierig ( DAT IS ALLES) of het ook een forumlid was, vandaar.
Hallo Johan,

Goed om te horen dat je Langedijk-Pancras-Alkmaar goed bent doorgekomen.
En bizonder leuk dat je nu op jacht bent naar je blondine, zo zie je maar, koop je wat dan wordt het een heel ander avontuur !

Vriendelijke groet,

Hans Stalpers