Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht / 3 persoons tent 2,8 kilo! - Forum Wereldfietser

Verkocht / 3 persoons tent 2,8 kilo!

Te koop zeer lichte 3 persoons tent van 2,8 kilo!

Wij waren toe aan een nog grotere tent. Omdat onze tent iemand nog heel wat jaren plezier kan verschaffen, verkopen wij onze 3- persoons Eureka Northern Lite van drie jaar oud. De tent is compleet en in goede staat.

Vraagprijs 100,-

Afbeelding

Afbeelding
Hoi Blanche,

Ik ben zeer geinteresseerd! Hoeveel wil je voor de tent?

Is de tent ook geschikt voor extremere weersomstandigheden? Ik kan ze niet meteen vinden op de eureka site...

Groetjes,

An
@ Annetje
We hebben er in geslapen zo rond het vriespunt dat ging goed.
Maar ik zou de tent zeker niet onder koudere omstandigheden gebruiken.
De tent is uit het assortiment van Eureka, het is een ouder model. Als je geïnteresseerd bent, ontvang ik je bod graag via marktplaats. WF-ers hebben een streepje voor :wink:

@ Rob
Pakmaat = 2 stokken opgevouwen van 45 cm lang + tent 24 cm lang bij 25 cm rond. Ze passen in een Ortlieb fietstas.
VERKOCHT 8)
Nog een grotere tent? Ga je me soms vertellen dat jullie over een maandje of wat soms met zijn drieen zijn...? :D :o :roll: :D
Nee alsjeblieft zeg :roll: ....
Bij de nieuwe zit een voortant en das wel zo handig met slecht weer 8)
Ja, da is toch wel zo relaxt ipv in het sanitairgebouw koken, als dat er uberhaupt al is...
Ik ben niet zo'n fan van in de tent koken. Ik heb wel eens een tent zien branden, en dat is geen feest. Een steekvlam van een benzinebrander of zo, en je krijgt gloeiend heet nylon op je huid. Het tweede risico is koolmoonoxide. Buitensport branders geven allemaal veel CO af, en dat is dodelijk. Ik zou het durven met een stabiele spiritus brander en de deur half open, maar zeker niet in een dichte tent. Leker ruimte is echter wel heel fijn, en een voortent is erg praktisch. Je kunt er je natte kleren en je schoenen uittrekken en achterlaten.
Wim