Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaring met Robens summer breeze tent?? - Forum Wereldfietser

Ervaring met Robens summer breeze tent??

Hoi,

wie heeft er ervaring of kan me meer vertellen over de:

Robens summer breeze tent.

3-persoons. lekker klein pakketje. 2,1 kg.

Groetjes, Rob.
Lijkt me niks. Het is een enkeldaks, zonder echt degelijk grondzeil. Bij het gewicht moet je ook nog de stokken optellen. Een Hilleberg Nallo 3 GT is ruimer, veel comfortabeler, en toch even zwaar. Wel duurder.
Wim
Rob, de Summer Breeze van Robens is typisch bedoeld voor rugzaktouristen. Hij wordt zonder stokken geleverd, de wandel-(o nee, tegenwoordig is dat Nordic Walking... :oops: ) stokken worden gebruikt als tentstok.
Overigens, ik ben zeer tevreden met mijn Robens tentje (Cloud 2).
Wil je echt zéééér behoorlijke kwaliteit voor niet al te veel € ? Robens!

Kijk b.v. naar de Lite serie, niet alleen naar de prijs, maar ook de specs.!
b.v. de Osprey 2, in NL al te koop voor € 218,= en mét een echt grondzeil, of beter: tentbodem! , of moet het groot: de 3EX voor rond de € 300,= Da's wat anders dan rond de € 750 voor de Nallo 3 GT :shock: Inderdaad Wim heeft gelijk, wel (vééééééééééél) duurder. De 3EX is wél zwaarder dan de Hilleberg Nallo 3GT. :(

Maar niet alleen Hilleberg maakt echte tenten, het kan ook voor (beduidend) minder geld, een ander goed voorbeeld is de tentjes van Wechsel.