Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad trektocht 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Offroad trektocht 2009

staat genoteerd :D lightweihgt :P
Ik ga meekunnen! Ik ga ultralight.
Lijkt me erg gaaf, MTB net weer opgeknapt, ben al op zoek naar nieuwe rugzak waar een drinksysteem in zit, het zal wel goed komen dus..

mooi weekendje om mijn verjaardag te vieren... :D

moet ik nu een vlaai in mijn rugzak proppen? ;)
Hey Marc,

Heb je nog een plaatsje? Ik ben wel in voor wat stofhappen. Het is nog ver weg ... maar de (fiets)agenda begint al aardig vol te raken. Binnenkort kun je in Nederland elk weekend wereldfietsen :shock:

Wouter
he marc!

super! ik ben er weer bij! vooruitlopend op heerlijk zomerse temperaturen: komen er nog meer bivi's?

martijn14
Als het kan ben ik ook met de bivi.
2 jaar geleden was dat mogelijk en het was super!
En een hoop vrouwen mee dit keer!
Oh dat zal wel een gemuts worden..

Ik zie dat we ook kinderen mee gaan nemen?!
Heeft iemand tips voor het aanschaf van een bivi?
Ik gebruik een Pertex bivi van Mountain Range.
Gore-Tex versies ademen beter maar zijn meteen erg duur.

http://zwerfkei.nl/tenten-&-Slaapzakken/bivakzakken
Hey Roald,

Een vlaai in je rugzak proppen ?
Eenje maar ??? :wink:
Maar wanneer ben je jarig dan ?
Neem ik wel lichtgewicht slingers mee hahaha

Groetjes Lars
Misschien ga ik ook wel mee. Ik heb mij voor dit weekend ingeschreven voor een survival weekend via OVERLEVEN. Dit is opgericht door een mariniers instructeur die in de geest van de beroemde Ray Mears in Nederland en daar buiten is begonnen met survial cursussen op de Edens heide.

Mario
Lijkt me een leuke!
Mail is onderweg Marc, gaan we weer lichtgewicht net als vorig jaar.
En natuurlijk singlespeed 8)

Groet,

Martijn
Roald schreef:Heeft iemand tips voor het aanschaf van een bivi?
In ieder geval geen Black Diamond Winter Bivy!
Leuk bij vorst en met erg warm weer maar voor gemiddelde nachttemperaturen is het ademend vermogen niet toereikend.
Krijg je dus een natte slaapzak omdat de boel teveel condenseert.
Ik heb zelf een BD Winter Bivy en gebruik hem sindsdien enkel als het erg koud of erg warm is.

IK zou zelf ook een pertex model aanraden, en niet 100% waterdicht maar eerder waterafstotend.
In de praktijk ga je er toch niet mee in de regen liggen maar is hij meer om een winddichte laag om de slaapzak te hebben en slechts enkele druppels en ochtend dauw tegen te houden.

Groet,

Martijn
En hier nog een man die meegaat. Ik hoop dat mijn banden dik genoeg zijn.
Froggy en Cubeman,
Bedankt voor jullie reactie's over mijn vraag over bivy's, beetje off-topic hier dus zal er een nieuw item voor maken
Cubeman schreef:En natuurlijk singlespeed 8)
Draai je deze keer dan wel alle boutjes aan? :twisted:
Tuurlijk, en anders neem ik het juiste dopje mee om de boel onderweg weer vast te kunnen zetten... :roll:

Groet,

Martijn
Ik doe mijn best, even van Marc horen of Bob ook mee mag :oops: :wink: .

:lol:
Mijn Bob heeft het er nog steeds over, elke keer als ik in de schuur kom.
Is twee jaar geleden met de OTR tocht mee geweest en dat heeft een duidelijke indruk achtergelaten.
Begint af en toe echter best vervelend te worden als hij slechte praat doet over mijn lichtgewicht aanpak met klein rugzakje, overduidelijk jaloers :roll:

Groet,

Martijn
Is er nog ruimte voor nieuwe deelnemers?
Ik kan wel wat off road kms gebruiken!