Binnenkort hoop ik dan eindelijk mijn nieuwe fiets aan te schaffen. Maar ik vind het tot nu toe erg moeilijk! Ik heb een ritje gemaakt op een Koga Traveller 57 cm. maar vond de afmontage te licht (geen achterwiel van 40 spaken, geen voordrager, teveel Shimano LX) Ik ben wel erg gecharmeerd van het Koga stuur. Ik vond de Koga rustig sturen en was er bijna uit. Toch nog maar even naar Van Herwerden in Voorburg. Het advies van VH: je kan echt niet op een Koga. 8O Ik heb een vrij lang bovenlichaam en korte benen. VH heeft mijn maten opgenomen en de Koga bovenbuis was eigenlijk te kort. Kan ik bijvoorbeeld niet op een 60 cm. Koga gaan rijden?
Die is 17 mm. langer, en kan ik niet een langere stuurpen nemen? Toch maar even een ritje op een Santos. Die vond ik heel anders fietsen. Erg sportief/ strak!, klopt dat of is dat alleen mijn idee? En rijd een Randonneur (staal) erg anders dan de Traveller(alu)?
Die is 17 mm. langer, en kan ik niet een langere stuurpen nemen? Toch maar even een ritje op een Santos. Die vond ik heel anders fietsen. Erg sportief/ strak!, klopt dat of is dat alleen mijn idee? En rijd een Randonneur (staal) erg anders dan de Traveller(alu)?