Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lid geworden op de beurs - Forum Wereldfietser

Lid geworden op de beurs

Hoi ik ben lid geworden op de beurs, en heb dus geen inloggegeven voor de site. Uiteraard kan ik wachten totdat ik het eerstvolgende boekje van de WF krijg maar ik wil graag deze gegevens eerder hebben,

inschrijfgegevens:
Jasper Rutjes
Voor mij geld precies het zelfde :ook op de beurs lid geworden en cash 15 euro betaald
egopro schreef:Hoi ik ben lid geworden op de beurs, en heb dus geen inloggegeven voor de site. Uiteraard kan ik wachten totdat ik het eerstvolgende boekje van de WF krijg maar ik wil graag deze gegevens eerder hebben,

inschrijfgegevens:
Jasper Rutjes
Ik ben ook lid geworden op de beurs.......en heb gelijk even het wachtwoord ontfutseld.......je bent tenslotte vanaf dat moment lid. groeten Kees
Oh ja, het enige waar ik me later over verbaasde was dat ik geen bevestiging van de contante betaling heb ontvangen, maar ach dat komt vast wel goed ! :wink:
Welkom allemaal!
Komen jullie ook naar het Paasweekend?
oor de snelheid kan je je vraag hier stellen Leden@wereldfietser.nl

Tot ziens!

Blanche
hallo,

Ik heb me in november vorig jaar aangemeld als lid d.m.v. het invullen van het formulier op deze site ('lid worden'), maar heb nooit een reactie of iets gekregen.
Enkele weken geleden eens gemaild via contact, maar ook daar nooit reactie op gehad.
Waar kan ik heen mailen om lid te worden ?

vr. groeten, Franck
egopro schreef:Hoi ik ben lid geworden op de beurs, en heb dus geen inloggegeven voor de site. Uiteraard kan ik wachten totdat ik het eerstvolgende boekje van de WF krijg maar ik wil graag deze gegevens eerder hebben,

inschrijfgegevens:
Jasper Rutjes
Beste Jasper (en anderen),

We hebben net de inlog-mogelijkheid aan de voorkant weggehaald. Vanaf nu staat alle "besloten" informatie hier op het forum. Daarvoor moet je je gebruikersnaam wel even doorgeven via ikbenlid@wereldfietser.nl, dan kunnen we je toegang geven tot het besloten gedeelte.

Sander Onderstal
Bestuurslid Internet
Het klopt wat Sander zegt ,ook ik ben zondag lid geworden,maar via een PBtje aan Sander was eea snel geregeld. Je autorisatie wordt dan aan je forum inlogcode gehangen .
Alles werkt
succes
Dirk
Sander Onderstal schreef:

inschrijfgegevens:
Jasper Rutjes
Beste Jasper (en anderen),

We hebben net de inlog-mogelijkheid aan de voorkant weggehaald. Vanaf nu staat alle "besloten" informatie hier op het forum. Daarvoor moet je je gebruikersnaam wel even doorgeven via ikbenlid@wereldfietser.nl, dan kunnen we je toegang geven tot het besloten gedeelte.

Sander Onderstal
Bestuurslid Internet
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje krom, via het menu op de startpagina kan ik op een link stuiten die vraagt om ingelogd te zijn, maar als nieuwe gebruiker wordt op dat moment niet duidelijk waar, namelijk in het forum.... :?
Roald
Je kan volgens mij je forumcode ook gebruiken om op de home page in te loggen
Roald schreef:Eerlijk gezegd vind ik het een beetje krom, via het menu op de startpagina kan ik op een link stuiten die vraagt om ingelogd te zijn, maar als nieuwe gebruiker wordt op dat moment niet duidelijk waar, namelijk in het forum.... :?