Wij hebben er ook een gezien ergens tussen Amsterdam en Praag:
In onze trip op everytrail: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=39932 kun je precies zien waar we hem gefotografeerd hebben.
Is weer eens wat anders dan sigaretten of condooms uit een automaat...
Grappig om te zien dat ze dus inderdaad op meer plekken hangen.
Maar wat ik dan zo bijzonder vind is dat deze in een dorp bij de fietsenmaker hangt. Als hij nu ergens langs een verlaten LF10 route hangt, dan begrijp ik dat. Maar bij de fietsenmaker op de gevel...
Bij ons in Arnhem bij de fietsenmaker op de hoek (hoek Huissensestraat/Suikerland, voor de geinteresseerden) hangt er ook al jaren eentje. Van Schwalbe, heel verantwoord dus Superhandig als 's avonds je band lek gaat en je de volgende ochtend weer naar je werk wilt fietsen (of respectievelijk zondags en maandags), ik heb er al een paar keer een bandje uit getrokken
Nooit gezien maar wel een handig idee! Zeker met al die rookverboden hebben de fabrikanten hun sigarettenautomaten omgebouwd . Staan er ook verschillende bandenmaten aangegeven?
Martin E. van Doornik schreef: Staan er ook verschillende bandenmaten aangegeven?
Yep, bij ons in elk geval wel. En verschillende ventielen (hoera!). En wat de prijs betreft: laatste keer kostte een 'bandje uit de muur' me iets van 6 euro als ik het me goed herinner.