Additionally, paste this code immediately after the opening tag: van kota bharu (maleisie) naar vietnam - Forum Wereldfietser

van kota bharu (maleisie) naar vietnam

Hallo
nog maar een vraagje dan
iemand enige ervaring met bootverbindingen tussen kota Bharu en vietnam
of is ,naast vliegen,de trein de beste optie ?
ik heb google er al op los gelaten , maar kan daar weinig zinvols over vinden
alvast bedankt
Maarten
Bij mijn weten bestaan zo een bootverbindingen niet.
Naast vliegen is de fiets de beste optie :D .
Met de trein geraak je maar tot in Aranyaprathet aan de Thais/Cambodiaanse grens of Ubon Ratchathani aan de Thais/laotiaanse grens.
Er loopt geen treinverbinding tussen Thailand en Vietnam, niet door Laos, en ook niet door Cambodia.
ook nog nooit van zo'n bootverbinding gehoord...
Trein of bus naar KL of Bangkok en vliegen met AirAsia ljkt me het beste alternatief 8)
Ik ken jullie plannen niet, maar als je tijd hebt, is de rit van Ubon Ratchathani, door Zuid-Laos naar Hue echt leuk (in ieder geval veel leuker dan de wegen boven of onder het Tonle Sap meer in Cambodia).
Verslagje hier: http://www.freewebs.com/tingtongkoenie2 ... ietnam.htm
bedankt voor de reacties
de plannen zijn nog in een beginnend stadium
heel globaal is het van maleisie naar kathmandu , via een ruime bocht door cambodja,laos ,vietnam ,china ,mayanmar , en noord oost india
de route die je aangeeft gaan we zeker bekijken
we dachten er eerst aan het stuk van zuid thailand naar bankok over te slaan ,door de trein te nemen
En toen hebben we ook bedacht dat we mogelijk wilde overvaren naar vietnam , maar tot op heden dus geen mogelijkheden gevonden
andere route suggesties zijn van harte welkom
groeten Maarten