Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee naar Estland (Air Baltic) - Forum Wereldfietser

Fiets mee naar Estland (Air Baltic)

Hallo,

Ik ben bezig om komende zomer een trip te plannen naar Tallinn, en van daar uit terug naar Nederland te fietsen.

Heeft een van jullie ervaringen met het meenemen van fietsen met Air Baltic? Hoe kan ik dat het best aanpakken?

Alvast bedankt.

Leon
leongraumans schreef:Hallo,

Ik ben bezig om komende zomer een trip te plannen naar Tallinn, en van daar uit terug naar Nederland te fietsen.

Heeft een van jullie ervaringen met het meenemen van fietsen met Air Baltic? Hoe kan ik dat het best aanpakken?

Alvast bedankt.

Leon
Ik zou contact opnemen met Air Baltic en hen je vraag over met meenemen van fietsen voorleggen.
Wat kost het?
Moet ik vooraf reserveren en hoe?
Welke eisen stelt Air Baltic aan de verpakking?
Het staat op de site van Air Baltic onder het kopje special baggage:
SPECIAL BAGGAGE

Bicycle
One bicycle per passenger is accepted if the handle-bars and the pedals are removed. On each flight, only a limited number of bicycles can be accepted for transportation. Bicycles intended for transportation have to be declared in advance. Business class passengers one bicycle may transport free of charge. Economy class passengers pay EUR 29 (if paying for baggage and ticket together) or EUR 36 (if paying for baggage separately) on each flight segment.