Mooie fiets om mee te toeren. Rood, 3x7 speed (Shimano Tiagra crackstel 30/40/50x 13-30),gripshift,achtervering, kilometerteller. Net vervangen: Nieuwe cassette(shimano HG-70 7speed 13-30), nieuwe ketting, voor nieuwe sachs naaf conussen+RVS industrielagers, nieuwe remblokjes voor. Er zit een nieuwe schwalbe stelvio 20" bandje bij. De bagagestaart heeft een inhoud van ongeveer 110 liter (ruim voldoende voor een fietstour) en is volledig waterdicht. Er zit een handig openingetje in om het slangetje van de camelbag door te doen. Je krijgt er nog een volle spuitbus van de juiste kleur bij. Excl.time-pedalen die op de foto staan want deze bevallen mij goed en gaan mee naar de volgende ligfiets. (Natuurlijk wel met andere pedalen) Voor vragen en meer foto's kun je natuurlijk bellen. De staart is aan de onderkant een kleinbeetje beschadigd. Dit is makkelijk te repareren met een polyester herstelsetje. Als je het zelf doet kost de combinatie €700,-. Ik wil het ook wel voor u doen want ik heb nog de spullen liggen waar ik hem mee gemaakt heb, maar dan kost hij €750,-. De staart is eventueel ook los te koop.

Kan foto's per mail opsturen.

tel. 06-20629170