Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een beetje aandacht voor een zielig fietser. - Forum Wereldfietser

Een beetje aandacht voor een zielig fietser.

Hoi allemaal,

Het is een bekende verhaal, zit je daar lekker te fietsen in een mooi land en je hebt maar een paar weken, vervolgens moet je 4 dagen binnen hand bereik van je toilet blijven.

http://www.freewebs.com/gewoon-doen/apps/blog/

Het begint langzaam wat beter te gaan, ik heb inmidels weer trek in eten en moet nu proberen aan te sterken want de volgende etape is 100km met 1800m klimmen. Ik moet uiterlijk over 2 dagen weer op stap anders moet ik de laaste stuk met de bus doen en dat was nou juist niet de bedoeling.

Maar ik voel me toch een beetje zielig hier alleen, dus bij deze een beetje aandacht gevraagt :)

groetjes

de poepkoning
Here I sit down
brokenhearted
I wanted to shit,
but I only farted


Dit kwam ik tegen in een Amerikaans toilet. Daar moest ik aan denken toen ik de tweede en derde regel op je weblog las.
Veel beterschap toegewenst.

Samuel.
Ik lees dat je aan de pillen bent nu.
In Thailand hebben ze héél goeie pillen, pillen die wij nog niet kennen, of niet meer kennen :lol:
In ieder geval, je zal er rap bovenop zijn nu.
Er ligt nog veel moois voor je te wachten, en nu heb je een leuk excuus om terug te gaan om dat zware stukje te fietsen dat je nu gemist hebt.

Nog veel plezier, en geniet van de mooie guesthouses naast de rivier in Soppong (ik vond het Eden Guesthouse heel goed, met zwembad en voortreffelijke keuken. Wish I was there ...)
De pillen hier zijn erg goed,

ik heb dinsdag antibiotic gekregen van de aphotheek maar die sloeg niet aan, de de pillen van gisteren zijn gelijk goed, voor het eerst in 5 dagen een normaal nacht rusten en vanochtend ouderwets harde poep YIUPPEEEE!!!

Ik kijk idd uit om in eden te gaan zitten maar dat word nu wat korter dan gepland, maar ik hoop nog en rust dag te pakken daar, want in pai blijven met de hippee's en lp kids heb ik geen zin in.

En ja terug naar ban tha song yang- mae sariang, die mag je houden, petje af koenie dat je die gedaan hebt het is een rot stuk!@

Nu ben ik zekker een paar kilos lichter dus klimmen moet nog makelijker gaan:)

Some come here
to sit and think
I come here
to sit and stink
Shane,
Succes en pas je een beetje op jezelf, want na koorts ben je gewoon nog enkele dagen behoorlijk verslapt, dat zal je beslist voelen bij het klimmen. Je zit in elk geval in een schitterend stukje Thailand, en Pai is inderdaad een backpackerparadise, waar alles te krijgen is, ook appeltaart. Veel plezier op weg naar Chiang Mai!
jim