Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaring met fietsrelax.nl - fietsvakantiewinkel nijmegen - Forum Wereldfietser

ervaring met fietsrelax.nl - fietsvakantiewinkel nijmegen

Hallo,

Ik sta op het punt om een week fietsvakantie te boeken bij de fietsvakantiewinkel in Nijmegen oftewel fietsrelax.nl.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Zijn de ritten wel interessant voor de wat sportievere fietser? Ik zie namelijk afstanden van gemiddeld 45 km.

Ik verneem graag jullie ervaringen?

Groeten, Rob.
robrijen schreef:Zijn de ritten wel interessant voor de wat sportievere fietser? Ik zie namelijk afstanden van gemiddeld 45 km.
Als je in Nederland graag meer dan 80 km per dag fietst ben je in de meeste buitenlanden waarschijnlijk nog niet voldaan na 45 km, maar wat let je om er zelf meer van te maken? Gewoon een kaart me en er wat aantrekkelijke lusjes bijmaken. In Frankrijk - wat ik op hun brakke site meen te ontwaren de enige bestemming van relaxtours - zie is dat altijd mogelijk.
Leon
Ze hebben vrij goedkope bustours naar een aantal Franse bestemmingen, en dat is best handig. Ja, en de rest? Je betaalt voor een huurtent die er al staat. Als dat je uitkomt omdat je geen goede tent hebt of omdat je geen zin hebt met een tent te rijden dan is het geen gek idee, en geen gekke prijs. Zelf ben ik liever flexibeler en vrijer in mijn keus van campings etc. Je moet ook van het groepsgebeuren houden.
Wim
Wim schreef:Je moet ook van het groepsgebeuren houden.
Gaat het hier om groepsreizen dan? Ik lees alleen vaag iets van Nederlandse begeleiding, maar ook van alle vrijheid en zo. Of het in de praktijk een groepsreis is, is me niet duidelijk. Een pagina op hun site met "Wat doen we eigenlijk" zou wel fijn zijn.
Leon
Wat ik begreep uit de site was dat ze de busreis leveren (tegen een lage prijs), plus als je dat althans wilt, opgezette tenten en eventueel nog wat meer uitrusting. Dus dan zie je elke avond dezelfde mensen, ook als je alleen fietst. Zoals gezegd, dit is wat ik eruit opmaak. Ik denk dat mijn kinderen dat erg leuk zouden vinden, maar ik wat minder.
Wim
Volgens mij geeft de naam fietsrelax duidelijk aan dat je dus relaxte fietsvakanties moet verwachten. Wil je wat meer sportief, dan moet je op zoek naar wat meer sportievere fietsvakanties.
Op de Fiets en Wandelbeurs, 28 februari en 1 maart in de Amsterdam-RAI vind je een uitgebreid aanbod. http://www.fietsenwandelbeurs.nl