Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: stuurtas met inzet voor fototoestel - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: stuurtas met inzet voor fototoestel

Ik vind het niet handig om te fietsen met een stuurtas, dus verkoop ik 'm.

Het betreft een Vaude stuurtas, waterdicht met klick-fix systeem (krijg je erbij). Hij is blauw en er staat een logo van demmenie op. De foto-inzet is van Ortlieb (http://www.ortlieb.de/_prod.php?lang=nl ... fotoinsert) en is geschikt voor spiegelreflex.
bijelkaar wil ik ervan voor 20 euro (afhaalprijs).

stuur me een Pb als je interesse hebt.

Sjirk

Welk type stuurtas van vaude is het? Heb je er ook een foto van?

Ik heb dit jaar voor het eerst de foto inzettas van ortlieb gebruikt en kan die iedereen aan bevelen. Gezien bovenstaande vraagprijs heb je de stuurtas bijna voor nix.

Ik heb sinds kort ook dat fotoinzetspul. Het lijkt prima, maar ik kan niet verzinnen hoe ik mijn apparatuur (35 mm body plus meestal twee lenzen - 35 en 85 mm) er handig in kan stoppen. Hoe benut je die schotjes op een manier die handig is en ook goed beschermt?
Wim
Hallo Sjirk,

ik heb je onlangs een pb gestuurd n.a.v. je fietstas. Zou je daar op willen reageren?

bedankt!!

groeten

Niels

Re:

Wim schreef:Ik heb sinds kort ook dat fotoinzetspul. Het lijkt prima, maar ik kan niet verzinnen hoe ik mijn apparatuur (35 mm body plus meestal twee lenzen - 35 en 85 mm) er handig in kan stoppen. Hoe benut je die schotjes op een manier die handig is en ook goed beschermt?
Wim
Ik vind het juist handig dat je die schotjes vast kan zetten zo je wil. Ik heb een schotje op 2/3 lengte, in het grote stuk m'n SLR en in het kleine stuk een 2e lens gehuld in een oude sok. De overige vrije ruimte vul ik dan op met portomonee, zonnebrand, telefoon, etc.
njanse schreef:Hallo Sjirk,

ik heb je onlangs een pb gestuurd n.a.v. je fietstas. Zou je daar op willen reageren?

bedankt!!

groeten

Niels
Ja hier hetzelfde verzoek.
Tijd voor een veiling.............
Wim
Wim schreef:Tijd voor een veiling.............
Wim
Ja, hij kan het spul voor grof geld verpatsen, maar dan moet-ie wel even reageren :wink:.
reichbus schreef:
Wim schreef:Tijd voor een veiling.............
Wim
Ja, hij kan het spul voor grof geld verpatsen, maar dan moet-ie wel even reageren :wink:.
oeps, even niet zitten opletten. Ik zal deze week even reageren opde PB's. Het wordt geen veiling. Ik blijf bij de eerste prijs en degene die het eerst heeft gereageerd.

Ik zal eerst een foto maken want daar heeft iedereen om gevraagd.

Sjirk
Is verkocht aan de eerste die heeft gereageerd.

Sjirk