Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar oordopjes al niet goed voor zijn! (tour de France) - Forum Wereldfietser

Waar oordopjes al niet goed voor zijn! (tour de France)

De Tour komt in 2010 naar de provincie
De Tour de France komt op zondag 4 juli 2010 naar Zeeland. De etappe start in Rotterdam en komt via Spijkenisse en Goeree-Overflakkee de provincie Zeeland binnen. En nu zijn de bewoners van Goeree-Overflakkee bang voor hun zondaagse rust :roll:

Oordoppen helpen niet alleen tegen snurkende en poepende campingburen maar ook tegen de Tour de France! Geef die lui eens wat oordoppen! 8)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2774 ... html?p=5,1
Blanche,

Kun jij geen inzameling organiseren voor walkmans met psalmen?
Zag zojuist op het NOS-journaal. Goeree-Overflakkee maakt deel uit van de "Bible Belt", zoals een zwartekousenkerk of artikel 31.... M'n oma van moeders kant is in Middelharnis geboren, maar ben nog nooit op dit eiland geweest. Aan de beelden van Goedereede te zien moet het een fotogeniek en pittoresk dorp zijn!
Pittoresk? Walkmans met psalmen?

Bert en Martin zullen we een WF weekend organiseren in dat weekend en oordoppen en walkmans met psalmen gaan verkopen? :P
Blanche schreef:Pittoresk? Walkmans met psalmen?

Bert en Martin zullen we een WF weekend organiseren in dat weekend en oordoppen en walkmans met psalmen gaan verkopen? :P

Ha die Blanche,

Waar en wanneer verzamelen we voor de "hoedjeskerkentocht" naar Goeree-Overflakkee?
bert sitters schreef:Waar en wanneer verzamelen we voor de "hoedjeskerkentocht" naar Goeree-Overflakkee?
Nou das toch duidelijk, Bert...
Verzamelen bij de start van de Tour op 4 juli in Rotterdam! 8)
Heb je de activiteitencommissie van de Wereldfietser al op de hoogte gesteld?
Ik geef die mensen in Goeree groot gelijk. Zeker als er na de tourkaravaan nog een groepje bijdehante wereldfietsers komt aangeschreeuwd.
Voor de "hoedjeskerkentocht" wil ik de meefietsende dames wel in lange rok op de fiets zien zitten.... :D :D :D
Eerlijk gezegd vallen de reacties me tegen. In Verweggistan worden afwijkende meningen gezien als behorend bij de locale cultuur en derhalve gerespecteerd, hier gelden blijkbaar andere normen. OK, het zijne de mijne ook niet, maar ik denk dat de wereld een stuk aangenamer wordt als we naar elkaar luisteren en proberen in elkaars mening in te leven (hetgeen niet hetzelfde is als een mening op te dringen of belemmeren in functioneren).
bert sitters schreef:Heb je de activiteitencommissie van de Wereldfietser al op de hoogte gesteld?
Nee, dan moet je zijn bij ons "zusje" Fietsen met kinderen!! En graag met heel veel kinderen.
arnob schreef:Eerlijk gezegd vallen de reacties me tegen. In Verweggistan worden afwijkende meningen gezien als behorend bij de locale cultuur en derhalve gerespecteerd, hier gelden blijkbaar andere normen. OK, het zijne de mijne ook niet, maar ik denk dat de wereld een stuk aangenamer wordt als we naar elkaar luisteren en proberen in elkaars mening in te leven (hetgeen niet hetzelfde is als een mening op te dringen of belemmeren in functioneren).
Eerlijk gezegd kan ik me alleen maar aansluiten bij je reactie. Ook ik heb niets met dit type mensen, maar ik probeer ze zo veel mogelijk te respecteren.

Mij wordt wel eens gebrek aan gevoel voor humor verweten. Daar kan het ook nog aan liggen :roll:.

Ik zou mijn energie in een ècht leuke activiteit stoppen.
Arnob en Reichbus....ook ik respecteer ieders geloof.
Dit draadje is gewoon een lolletje (rubriek Kletspraat!) 8) en niet bedoeld als hele stevige kritiek op een bepaalde bevolkingsgroep.

Jammer dat jullie het anders opvatten dan bedoeld. :wink:
Jaren geleden, toen ik nog rugby speelde, was ik eens op zondagochtend op weg naar het veld. Een in het zwart geklede man sprong, iets roepend over het eerbiedigen van de zondagsrust, opeens voor mijn fiets. Ontwijken kon ik echt niet meer, en als stevig lid van de scrum zat dat ook niet zo in mijn aard.

Dus wat raak je het eerst en het hardst als iemand met gespreide armen en benen pal voor je fiets springt...? Juist, en dat leidde tot een verrassend taalgebruik bij het slachtoffer. Genoeg voor mij, om hem te vragen naar het gebruik van Gods naam, en of dat minder erg was dan een beetje achter een bal aan rennen op de dag des Heren. Maar hij was nog iets teveel bezig met het redden van zijn nog niet verwekte nageslacht om mij een begrijpelijk antwoord te geven.

Ik heb hem daarna nog wel een paar keer gezien op zondagochtenden. Hij is toen niet meer voor mijn fiets gesprongen, maar hij heeft ook nooit mijn vriendelijke groet beantwoord. Misschien mocht dat ook niet van De Here.
Hoeven ze eens níét met de voet tussen de deur om mensen toe te kunnen spreken, is het nóg niet goed... :roll:
:wink: :wink: :wink:

Kerstfilm van de EO was trouwens best mooi (en dat meen ik wél).
Eerlijk gezegd lijkt me op èlke dag van de week het kabaal van de Tour caravaan wat teveel...
Geluidsoverlast of niet....het is zover! Tour de France doet Nederland aan.
De tour rijdt vandaag een dag door Nederland en ik ga kijken (in een rustige en koele woonkamer met de kat op schoot) :wink:

Nederland 1 11.55 - 18.00 uur
Ik ga ook kijken: Kreekraksluizen 8)! Bovenaan de brug, zodat ze even minder hard gaan.
Stoeltje mee, dSLR mee, laat ze maar zweten!
veel plezier!
De tv staat hier al aan.
Sinds 1991 kijk ik niet meer naar de tour. Ik ben geen wielrenner, maar fietser. :P