Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SINTERKLAASTOCHT 6 - 7 DECEMBER - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

SINTERKLAASTOCHT 6 - 7 DECEMBER

Jammer dat je niet meekon Suzanne, je hebt een nieuw WF-weekend geinitieerd! Volgend jaar weer?

Twee dagen met veel zon & kou op de fiets ('s morgens ijs op de tent!), pepernoten & taaitaai, bergen boerenkool als goed fietsvoer en natuurlijk kadootjes van Sinterklaas in een heerlijk verwarmde ruimte!

Heerlijk gefietst mensen, lekker over de dijkjes en door de bossen en hei gecrosst.

Bedankt Tom, Annita, Harm, Wim, Marjan, Patrick, Frank, Martin, Vincent en Martijn.

Anneke
Voor zij die erbij waren en voor alle anderen die willen zien wat ze gemist hebben alvast een paar foto's, onbewerkt en zonder commentaar:
http://picasaweb.google.nl/f.cornelese/ ... astochtWF#
Morgen de fiets maar eens schoonmaken en mijn voorband wisselen. Die ging een kilometer voor huis lek. Ik kon nog wel doorfietsen maar nu is hij echt leeg .

Frank
Vooral de laatste foto....Marokko toch?
Anneke schreef:Vooral de laatste foto....Marokko toch?
We zijn sinterklaas achterna gereden en kwamen met 'tempootje-Tom' zomaar in Marokko uit ;-) Om de vooroordelen te bevestigen: ik had daarna kraaltjes in m'n wiel hangen :roll:

Ik heb een heel leuk weekend gehad en ga nu de foto's van Frank bekijken.

Patrick
Link naar de gefietste route in googlemaps:
kaartje
Goed om te horen dat het leuk was. De foto's zien er ook erg leuk uit en inderdaad heeeeeeeeeel jammer dat ik er niet bij was! Volgend jaar ga ik mee, hopelijk jullie ook weer! Maar eh... het was toch koud, ik zie blote benen op de foto, waren jullie ook qua temperatuur in Marokko? Warmtefrontje op de Veluwe? :D
De Bronckhorster molen, 7 december, 13.45.

Met een vernuftig stelsel van stangen en assen kunnen via de naaf van de molenas de kleppen in twee van de vier wieken meer of minder worden geopend. Zo wordt het aantal omwentelingen geregeld, kruissnelheid 80 en maximaal 100. In dát geval levert het de vrijwilligers van de rechtsdraaiende molen één euro aan subsidie op. Diverse soorten meel worden er met de wind gemalen, waaronder pannenkoekenmeel. Daarmee heb ik direct na thuiskomst ‘Bronckhorster’ pannenkoeken gebakken. In roomboter en gepimpt met in Calvados gewelde, zwarte rozijnen aten we er zowat de vingers bij op.

Samen waren we het er al eerder over eens; in één woord een fantastisch weekend!!!!!

Dank Suzanne (volgende keer moét je er bij zijn) voor het briljante initiatief en de anderen voor alle plezier en gezelligheid in het veld!

Groeten Wim, Marjan.