Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SINTERKLAASTOCHT 6 - 7 DECEMBER - Forum Wereldfietser

SINTERKLAASTOCHT 6 - 7 DECEMBER

SINTERKLAASTOCHT 6 - 7 DECEMBER

Wie gaat er mee fietsen met Sinterklaas
en smikkelen van kaasfondue en speculaas?
Zaterdag verzamelen we in Arnhem om 10.00 uur
en trappen daarna onze benen zuur
Via mooie wegen rond het IJsseldal
eindigen we tenslotte op een camping in Hall

Kamperen doen we daar in het groen
maar koken kunnen we in een dagverblijf doen
Vrees dus niet voor regen en bittere kou
want we zitten in een verwarmd gebouw!
En ook een vuurkorf staat op het terrein
voor droge avonden weer heel erg fijn

De volgende dag fietsen we langzaam of vlug
weer over de Veluwe naar Arnhem terug
De kosten delen we zoals altijd gewoon
Aanmelden kan bij onderstaand persoon!

Het idee is verder dat iedereen een klein cadeautje koopt (bandenplakkers, lichtgewicht kruiden voor in de fietstas etc...), eventueel daar een mini-fiets-gedichtje bij schrijft en dat we 's avonds een Sinterklaas-avond hebben met veel bisschopswijn, kruidnootjes, pepernoten en andere Sinterklaas-delicatessen.

Hopelijk tot dan!

Suzanne Vonk
slvonk@gmail.com
06-42364012

Hey Suzanne,

Ik doe mee, hoor! Kunnen we eventueel samen afreizen naar Arnhem vanuit Rotjeknor.

jim

Natuurliijk wil ik dit fenomeen ook niet missen! Nu nog even broeden op een passend gedicht.

inge

Klinkt goed! Wat een leuk idee Suzanne. :)
Als ik een warmere tent geregeld krijg, ga ik mee.

Hoi Blanche: ik heb wel een twee/drie persoons dubbeldaks tent extra, beetje groot voor op de fiets normaal gesproken, maar met twee personen goed te vervoeren. En meteen een beetje extra kilo's als training ;-)
Als je wilt neem ik hem mee.

Ik ga graag mee, mail volgt.

Ook ik ga zeer waarschijnlijk mee!
Nog even kijken of het in mijn schema past maar als alles lukt ben ik er ook bij.
niets zo lekker om in de winter over de Veluwe te fietsen:)
nog even de fiets prepareren voor dit avontuur maar dan moet het toch wel lukken.
Ga ik maar meteen een beetje duimen voor lekker weer!

Groeten,

Martijn

Jammergenoeg moet ik de Sinterklaas in Oman doorberengen...

John. :(

nou vooruit dan, ik wil me wel opofferen door met je te ruilen :wink:

We zijn inmiddels al met zijn 12-en. :D
Er is nog genoeg plek op het kampeerterrein dus wie nog mee wil is van harte welkom!

Beste Sinterklaas,
Een goed idee. maar helaas :-(
Dit keer vliegen we over zee
maar de volgende keer ga ik mee :-)
Ik wens jullie een plezierige tocht
Rustig aan en vlieg niet uit de bocht
Hopelijk is er geen regen.
Misschien komen jullie de sint wel tegen
Groeten
Gudy

Ik wil me ook graag opgeven voor deze leuke fietstocht. De fietstassen stop ik vol met suikerklontjes en winterpenen. Mijn fietsschoenen zet ik voor èèn keer wel een nacht buiten de tent...

Leuk! Groet, Patrick


De sint gong ùt fytsen,
doe't klapte syn bân,

Vert.[FRIES]: De Sint reed op Schwalbe Supreme

Ik had me graag willen opgeven, maar zat al een tijdje te wachten op een oproep voor een medische ingreep.

Volgende week donderdag onder het mes. Daarna 6 weken o.a. niet fietsen! :roll:

Jammer, was graag bij Sint gekomen, geloof er nog heilig in. :lol:

Wie weet ben ik bij de wintertocht weer mobiel.
Wintertocht :?: waar wanneer :?:

Groet

Jans

Ik had mijn kampeerspullen al bijna op zolder gelegd maar daar zal ik dan toch maar even mee wachten. Ik ga graag mee en als iemand nog winterkampeerspullen (tent, slaapmat) nodig heeft kan ik wel wat meenemen.

Frank

Hoi Sinterklaas-fietsers,

We zijn komend weekend met zijn 13-en, maar wellicht komen er deze week nog mensen bij... !! Zie hieronder voor een lijstje met deelnemers.

We verzamelen om 10.00u in Arnhem op het station. Voor wie mij nog niet kent: ik heb een blauwe fiets met herfstbladeren om het stuur. Afhankelijk van het weer fietsen we een korte of langere route over de Veluwe of langs de IJssel.

Voor de sinterklaasavond: het zou leuk zijn als iedereen een of meerdere (dat mag natuurlijk ook... :-)) klein(e) cadeautje(s) meeneemt. Ik heb zelf bijvoorbeeld 3 kleine cadeautjes gekocht van ong. 7 euro gezamenlijk. We gooien de cadeautjes die avond op een hoop en dan vertel ik hoe en wat de bedoeling is.

Tot zaterdag!!
Suzanne

Inge
Bas
Jim
Tom
Martin
Chanouk
Martijn
Anneke
Patrick
Harm
Frank C
Mandy

hallo mede fietsers,

Als je het nog niet weet station arnhem wordt verbouwd en er is een tijdelijk station.
In de stations hal is er een mogelijkheid om koffie te drinken een voordeel je zit dicht bij je fiets en je staat droog als het regen, en koffie en broodjes bij de hand.

Voor diegene die van ver komen en misschien 10.00 uur niet halen ik woon in arnhem centrum je kunt eventueel bij mij slapen de avond ervoor.

fiets groeten
Martin

Ik zou heel graag zaterdagavond aanhaken bij het weekendje (heb zaterdag overdag nog sinterklaas-duty thuis).

Maarr, ben op zoek naar iemand die mij zondag na afloop kan afzetten bij de camping in Hall, waar in dan mijn auto heb laten staan.

Is er iemand in ruil voor versierde taai-taai poppen, op maat gemaakte surprises en/ of warme koffie bij de tent op zondagochtend over te halen tot zo'n lift?

Groetjes, Suzanne (06-49115946)

suzannevn schreef:....ben op zoek naar iemand die mij zondag na afloop kan afzetten bij de camping in Hall, waar in dan mijn auto heb laten staan.
Is fietsen niet net zo makkelijk? Van Arnhem terug naar Hall is niet zo ver. Volgens de fietsrouteplanner is het vanaf de Schelmseweg naar Hall slechts 19 km. Dat is de kortste route, dwars door de bossen. Over de hoofdweg via Dieren is het 25 km. Bij goed weer fiets ik vanuit Arnhem terug naar huis. Tot Dieren volg ik ook deze route om daarna via Doesburg naar Varsseveld te fietsen.

Frank
Mmm, zou kunnen, maar ik vind het toch soort van sub-optimaal om nog door een donker bos te moeten terugfietsen...
helaas helaas ben ik ziek geworden, snipverkouden dus ik kan jammer genoeg dit weekend niet mee. Tom Huizenga die ook mee gaat wil de honeurs waarnemen en hij heeft de kaart, adressen etc. Zijn telefoonnummer is: 06-10953166. Als je later bent as zaterdag wil je hem dan even bellen zodat de groep op je kan wachten.
Ik hoop dat jullie een heel goed weekend hebben, ik ga volgend jaar weer mee!

Tot ziens,
Suzanne