Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Laptop ASUS EEE 4 Gig 7 inch / 1 kilo! - Forum Wereldfietser

TKA Laptop ASUS EEE 4 Gig 7 inch / 1 kilo!

Ik heb tijdens mijn laatste fietsreis erg veel plezier gehad van mijn kleine maar complete laptop, de Asus EEE. Ik wil hem verkopen omdat ik voorlopig niet niet ga fietsreizen en omdat ik op termijn een wil met een iets groter scherm omdat ik fotograaf ben. Het is een Amerikaans model, wat betekent dat er een Amerikaanse adapter bijzit, die echter met bijgeleverd verloopstekkertje probleemloos in Europa te gebruiken is.

Ik heb hem gebruikt in combinatie met een Ipod classic als kleine harddrive, tevens mp3 speler met 30 uur speeltijd!

Ik heb er Windows XP opgezet, handig voor het installeren van andere programma's.

Vraagprijs: € 180,-.

Misschien is het niet helemaal de bedoeling om op deze manier te reageren op de advertentie.

Maar, 180 euro lijkt me toch wel erg fors, nieuw is deze laptop, met nederlandse garantie etc. te koop voor 200 euro.

Mijn laptop (zwart) is warempel te koop voor € 219,- volgens tweakers pricewatch, twee tientjes goedkoper dan ik gedacht had. Mijn vraagprijs is gebaseerd op het feit dat ik er Windows XP heb gezet, wat een hele tour was.

Nieuwe vraagprijs: € 160,-.

bikelike schreef:Mijn laptop (zwart) is warempel te koop voor € 219,- volgens tweakers pricewatch, twee tientjes goedkoper dan ik gedacht had. Mijn vraagprijs is gebaseerd op het feit dat ik er Windows XP heb gezet, wat een hele tour was.

Nieuwe vraagprijs: € 160,-.
Je geeft zelf aan dat het een amerikaanse pc is. Als je bekijkt dat nog niet zo lang geleden de wisselkoers 1euro = 1,50 dollars was en zelf meer, dan is deze prijs nog steeds te hoog. En WXP op die pc installeren is enkel moeilijk als je geen kennis hebt van zaken. --> Adviesprijs: 120 euro max.

Sorry voor de harde commentaar maar ik hou er niet van als mensen een kat in een zak proberen te verkopen.

Groeten

Ach, wat zal ik zeggen, ik heb hem van iemand gekocht toen hij nog niet in Nederland te koop was van iemand die hem uit Amerika had meegenomen. Ik was blij dat ik hem kon hebben, al betaalde ik die man 400 euro.