Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Doktor Whisky! - Forum Wereldfietser

Doktor Whisky!

Hoi Iedereen,

Eindelijk is het zo ver, na 4 jaar keihard werken op de uni en een jaar keihard fietsen over de wereld ben ik sinds vrijdag doktor in de biologie :D :D

Het doktoraal was achter gesloten deuren en flink lastig maar ik heb het overleefd en ben magna cum laude gepromoveerd. Niet slecht :D
Van nu af aan is het dus weledelzeergeleerde Dr. Whisky :roll:

Nou ja, eerst even lekker vakantie vieren in Nederland (sinterklaas!) en dan moet ik eindelijk eens een echte baan gaan zoeken :wink:

Fiets de Wereld,
Dr. Whisky

Gefeliciteerd. Dit is echt mooi.
Wim
whisky schreef:Hoi Iedereen,

Eindelijk is het zo ver, na 4 jaar keihard werken op de uni en een jaar keihard fietsen over de wereld ben ik sinds vrijdag doktor in de biologie :D :D

Het doktoraal was achter gesloten deuren en flink lastig maar ik heb het overleefd en ben magna cum laude gepromoveerd. Niet slecht :D
Van nu af aan is het dus weledelzeergeleerde Dr. Whisky :roll:

Oh, dear doctored whisky ;)

Dr. Whisky,

Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

Dr. Onderstal

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt gaaf dr. Whisky!
En nog een heel mooi resultaat ook!

Gefeliciteerd :D

Paul

Wel ja hang het maar breed uit! Gisteren via de mail en nu in het forum!

Maar je hebt het verdiend Marc. Nogmaals gefeliciteerd! Dr. Whisky :lol:


Drs. Travel the world on a bicycle

:wink:

Ik neem nu een glaasje whiskey. Ja met een e. Ik heb niets anders in huis. :D :D . Goed man. Gefeliciteerd. Heb je tijd om samen met mij een whiskyreis te maken in Schotland? Bij fietsen langs de Spey.

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Hoi Marc,

Gefeliciteerd! Zijn je papieren ook in Duitsland geldig????

John.

Ook van harte gefeliciteerd Whisky!
Wat was de titel van je proefschrift?
Ik kom uit hetzelfde onderzoeksveld, vandaar mijn nieuwsgierigheid!

Hoi!

Een lekker tochtje door Schotland langs de Stills lijkt me wel wat maar ik moet helaas eerst wat centjes verdienen :roll:

De titel van mijn proefschrift zal waarschijnlijk meer vragen dan antwoorden geven maar luidt als volgt:

Adaptation or physiological constraint:
Temperature-mediated plasticity in egg size

Insekten kunnen de grootte van hun eieren veranderen en een van de signalen om dat te doen is temperatuur. Bij lage temperaturen leggen ze weinig maar grote eieren en bij hoge temperaturen veel eieren maar erg kleine. Mijn opgave was om uit te vinden waarom en hoe ze dat doen en met succes :D

Erg interessant maar dan vooral van biologen voor biologen :roll:

Mijn papiertje is overal geldig maar of ik er veel aan heb op reis in een andere zaak. Dollars helpen waarschijnlijk beter :)

Whisky

Wauw, helemaal te gek! Gefeliciteerd. Het wordt een echte deftige club zo.
Ga je nog een keer mee met een weekend o.i.d., dan kan je ons leken eens haarfijn duiden wat je nu allemaal geleerd hebt. We hebben op 11 januari in de Kargadoor, Utrecht alweer de nieuwjaarsbijeenkomst.
jim

Hey Whisky!

Dat klinkt heel interessant! Niet dat ik hier een biologen-onderonsje wil beginnen maarrr euuhh...was het uiteindelijk een adaptie of een fysiologische beperking? Ik gok op een adaptatie! 8)

Welk soort insect was jouw slachtoffer? Drosophila?

Fietsen is een adaptatie aan onze fysiologische beperkingen!

Groetjes,

Bart

En, hoeveel flessen zelf heeft je dat gekost? :P

Nahh ff serieus, van harte gefeliciteerd met je nieuwe titel. Ik kijk nu al uit naar je eerste columns van Whiskey Dekkers :D

Heel niet slecht! Gefeliciteerd :)

Proficiat!!!!

Fiets de Wereld met een bul :wink:

Gefeliciteerd! Geweldig!

Ik doe er nog even een jaar of drie over, dat is tenminste de plan. :-)

GEFELICITEERD !!!!!

Kun je trouwens niet iets al fietsend onderzoeken? Het aangename met (in jou geval) het aangename combineren :lol: !

Van Harte Gefeliciteerd! Ik neem aan dat er al een lekkere whiskey op is gedronken?!

Nou ja, knap is dat de wereld rond reizen en doctoreren, maar waarom doe/deed je dat in bayreuth.

Proficiat, afstandsonderwijs werkt, of zoiets.

Zelf ben ik net terug begonnen met studeren, maar ja werken en studeren, is ook zo een combinatie.

Magna cum laude, is door nog iets boven of is dat bovenmenselijk, de dingen die ik meestal haalde als ik al iets haalde was met voldoening.

Pet af.

Groeten,

Willem