Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Essen - Mont Saint Michel - Essen - Forum Wereldfietser

Essen - Mont Saint Michel - Essen

Hoi vakantie fietsers!

Afgelopen zomer ben ik samen met een vriend gaan fietsen. Ons eerste doel was Zuid-Frankrijk maar dat stonden mijn ouders uiteindelijk niet toe. Dan besliste we om naar Normandië te gaan. We vertrokken 27 juni en zijn terug thuis aangekomen op 15 juli.

We hebben 15 dagen gefietst en zijn 18 dagen weggeweest. De tocht was in totaal een 1800 km.

En nog enkele foto's:

http://www.flickr.com/photos/26504310@N ... 801470610/

Veel plezier ermee!

Mooie trip en stemmige foto's. 1800 km is een behoorlijke afstand in 15 dagen. Leuk om te zien dat er weer een paar jonge mensen belangstelling hebben voor fietsvakanties en camperen. Volgend jaar misschien naar Zuid Frankrijk? Pa en ma vinden dat nu misschien wel goed.

Leuke foto's! Strenge ouders hoor!

Maar.. een waterpijp mee op vakantie? :lol:

@Ronald van der perk. Ja oftewel Zuid-Frankrijk, Spanje of Italië. Moet nog wat besproken worden. Ja inderdaad maar tegen dan ben ik alweer bijna 18 dus dat zal geen probleem worden neem ik aan :)

@Spinnetje, inderdaad. Bovenop de slaapzak ^^ iets wat volgend jaar wel thuis gaat blijven. Maar we hebben er wel veel plezier aangehad :D

Leuke foto's !!

En toch weer twee Belgen ontdekt die van kamperen houden.
We zien ze steeds meer op de Wereldfietser weekenden. Komen jullie ook een keer. Normandie zie er goed uit....die komt ook op mijn lijstje!

Bedankt :)

Ja we waren eigenlijk van plan dit weekend te komen. Maar omdat we allebij moeten werken (weekend werk) zal het er niet inzitten. Maar ik neem aan dat er nog wel zulke dagen komen.