Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hutten trektocht 2008 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Hutten trektocht 2008

Och het regende zaterdag toch niet de hele dag Jim?

Ontzettend bedankt voor de organisatie! We hebben genoten!
trees that surrounded us
carpets and walls of golden leaves
or sparkling green fields
clear freshness of raindrops

frozen limbs and frozen thoughts
on slippery brown-golden and muddy paths
nevertheless spirits high
longing for French-fries

a great evening dinner of friends
or looney's on bikes
we had our thrills
and a rewarded sunny homeride...
Iedereen bedankt voor de gezelligheid !!!
Geen woorden voor....

groeten Fokko

Ik vond het ook weer erg gezellig, en de route was vooral zaterdagochtend en zondag de hele dag erg mooi!

Jim, bedankt!

Jim en alle medefietsers.

Bedankt. Het was weer helemaal top.

Koert.

Ik ben inmiddels ook thuis geraakt. Ik ben samen met Robin en Shane nog in de jeugdherberg te Valkenswaerd verbleven zondagavond. Jammer van het natte weer zaterdag, mijn handschoenen waren waterabsorberend. Robin had fietspech (af en toe werkte zin freewheel in 2 richtingen). Het was voor mij de eerste keer dat ik vele gezichten zag en het was niet makkelijk om iedereen op 1 avond te leren kennen.
Volgende keer ga ik weer mee (als ik kan :P)

Ha Jim, :lol:

ook ik wil je bedanken voor het geslaagde weekend vooral die tocht van zondag door de bossen was erg mooi :D .
en het langzame groepje was helemaal tof alleen heb ik waarschijnlijk mijn overschoenen in de voetbalkantine laten liggen,
En Roel, het was gezellig :lol: in de trein

Tot de volgende fietstocht,
Ingeborg

Zijn er al foto's?

Zo te horen heb ik een leuke weekend gemist helaas.
Komen er fotos?

James

Ik heb maar een stuk of 5 foto's gemaakt; ik zal ze vanavond of morgen posten.

Ik wil een foto van regen en warme jassen zien!!!!!!!! Ik begin de kou te missen.
Wim
Fokko schreef:Geen woorden voor....
Toch wel

(Sorry ;-)
eindgebruiker schreef:
Fokko schreef:Geen woorden voor....
Toch wel

(Sorry ;-)

:lol: :lol: :lol: :lol: O nee....... alweer :lol: :lol: :lol:

Hoi allemaal,

Ik ben ook weer is thuis, ik heb mijn rondje ardennen ook overleeft en droog gehouden (gelukig want ik heb mijn regenbroek ergens op een picnic tafel tussen Durbuy en Malmedy laten liggen..sukkel...)

Ik heb een leuk weekend met jullie gehad,

Tot kijk ;)

Tja, waar blijven die foto's nu?

Die staan ondertussen al in het verslag van jpu op de site van de Wereldfietser :)

De rest van de foto's heb ik hier online staan, maar komende zaterdag gaat de machine waar ze opstaan voor 3 maanden uit, want dan zit ik lekker op de fiets in Nieuw-Zeeland.