Additionally, paste this code immediately after the opening tag: headset threaded - Forum Wereldfietser

headset threaded

Over balhoofden is al meer geschreven in het forum. Vraag blijft advies, tips vervanging balhoofd van mijn Koga TL vakantiefiets op leeftijd. Ik ben mijn fiets aan het opwaarderen. Ik kom al "Googelend' op een Strongight A9 , X14 en een Ritchey Logic ter vervanging draad balhoofd. In de prijsklasse van een Chris King two nut heb ik niets te zoeken;). groet,J

De Stronglight A9 is licht en klassiek, met een benijdenswaardige reputatie. Onderhoud is simpel: de binnenwerkjes zijn als setje los te koop. De X14 is een wat steviger verwant.
Wim
J de Groote schreef:Over balhoofden is al meer geschreven in het forum. Vraag blijft advies, tips vervanging balhoofd van mijn Koga TL vakantiefiets op leeftijd. Ik ben mijn fiets aan het opwaarderen. Ik kom al "Googelend' op een Strongight A9 , X14 en een Ritchey Logic ter vervanging draad balhoofd. In de prijsklasse van een Chris King two nut heb ik niets te zoeken;). groet,J
Shimano STX is ook keurig.

Dank voor info, ik ga denk ik voor een Stronglight A9. Deze headset gaat in de balls bearings versie i.p.v needle bearings versie in de UK voor 8.99 pond over de counter. groet,J

J de Groote schreef:Dank voor info, ik ga denk ik voor een Stronglight A9. Deze headset gaat in de balls bearings versie i.p.v needle bearings versie in de UK voor 8.99 pond over de counter. groet,J
Dit 'ingekocht in China' ding heeft natuurlijk niets te maken met de echte A9. Je moet wel behoorlijk Frans zijn om je opgebouwde reputatie zo te grabbel te willen gooien

(En Ribble is nog goedkoper ;) )

Dank je Marten, ik vroeg me al af wat dit precies was. Het blijft toch triest om deze klassieke management fout gemaakt te zien worden. Een reputatie is moeilijk opgebouwd, en heel makkelijk te grabbel gegooid. Hun cranks lijken ook niet meer allemaal wat ze geweest zijn.
Wim

m-gineering schreef:
J de Groote schreef:Dank voor info, ik ga denk ik voor een Stronglight A9. Deze headset gaat in de balls bearings versie i.p.v needle bearings versie in de UK voor 8.99 pond over de counter. groet,J
Dit 'ingekocht in China' ding heeft natuurlijk niets te maken met de echte A9. Je moet wel behoorlijk Frans zijn om je opgebouwde reputatie zo te grabbel te willen gooien

(En Ribble is nog goedkoper ;) )
Echt en net echt is de question? Voor de goede orde de prijzen van de beide types A9. De plaatjes komen van de stronglight dot com pagina. Mijn voorkeur gaat uit naar een origineel en eentje die niet uit een vrachtwagen is gevallen. groet,J


De JD A9, 22.99 pond en de A9 ST 8.99 pond
http://members.home.nl/jdeg/stronglight_thread.jpg

Re:

J de Groote schreef:
m-gineering schreef:
J de Groote schreef:Dank voor info, ik ga denk ik voor een Stronglight A9. Deze headset gaat in de balls bearings versie i.p.v needle bearings versie in de UK voor 8.99 pond over de counter. groet,J
Dit 'ingekocht in China' ding heeft natuurlijk niets te maken met de echte A9. Je moet wel behoorlijk Frans zijn om je opgebouwde reputatie zo te grabbel te willen gooien

(En Ribble is nog goedkoper ;) )
Echt en net echt is de question? Voor de goede orde de prijzen van de beide types A9. De plaatjes komen van de stronglight dot com pagina. Mijn voorkeur gaat uit naar een origineel en eentje die niet uit een vrachtwagen is gevallen. groet,J


De JD A9, 22.99 pond en de A9 ST 8.99 pond
http://members.home.nl/jdeg/stronglight_thread.jpg
Geen Stronglight A9, naar ik mag hopen ook geen "China' versie, maar een Strongligt JDX94
Bijgaand plaatje met de buitennissige balhoofdsleutel.
groet.J

https://homedrive.ziggo.nl/jdeg@home.nl ... _jdx94.jpg