Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, woensdagavond 5 november. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, woensdagavond 5 november.

Woensdagavond 5 november fietsen we weer een Rondje Amsterdam. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug. Bedenk dat we een gedeelte in het donker fietsen, dus zorg voor goede verlichting. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast; je inbreng wordt gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we i.h.a. gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.
Lees ook eens de berichten van de vorige Rondjes Amsterdam. Elke eerste woensdag van de maand.
James oppert de mogelijkheid door het westelijk havengebied naar spookdorp Ruigoord te fietsen. Een echte aanrader!
Zorg dat je er bij bent.

Toe maar Koert!
Jij hebt echt de smaak te pakken!
Eens! zal ik eens meerijden :wink:
Koert Schouten schreef:Woensdagavond 5 november fietsen we weer een Rondje Amsterdam. Bedenk dat we een gedeelte in het donker fietsen. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug.
[zeuren] zon onder 17:04 [/zeuren] :D

Tja Marten. Je hoeft je niet te schamen voor het feit dat je bang bent in het donker. Hier in de Randstad wordt het trouwens al jaren niet donker meer. Dat is in Groningen wel even anders. Alleen wanneer Eric meefietst moet je uitkijken. Die spreekt in het donker ieder levend wezen in het Amsterdamse bos aan met 'Hé Lekker ding'. Voor je het weet heb je dan een paar ongure types achter je aan met dubieuze bedoelingen. Nu fietst Eric de komende 3 keren niet mee; dus wat let je.

Als vaste deelnemer ben ik uiteraard weer bij!

Misschien kunnen we op 5 november de Ruigoord route gaan rijden - de haven s'nachts is erg leuk. Rustig, goed verlicht en veel te zien!

James

P.S. Ik heb me net ingeschreven voor Duchenne Heroes 2009!!!!!!

James, Wat een leuk initiatief. In de haven van Amsterdam wil het al helemaal niet donker worden. Hoewel ook de griezels onder ons in het spookdorpje Ruigoord hun hart kunnen ophalen.
Ik zie er naar uit.

Ruigoord...

De laatste maanden van de vorige eeuw bereikte er de toren van Babel haar voltooïng. Tijdens de eeuwwisseling was ik er getuige van toen er de fik in ging. Een hels vuur. De in berenvellen gestoken altenatievelingen hebben voor alsnog elders hun heil gezocht.
Heb nadien nog enkele keren door de restanten van het dorp gefietst, op zoek naar atb-terrein in de omgeving. Kortom, 5 november ben ik erbij.

Groet Wim

Om half 6 is mijn laatste college afgelopen, en aangezien ik dan toch in Amsterdam ben lijkt het me een leuk idee om mee te fietsen. :)
Nu nog even kijken hoe ik aan een fiets kom...

Mieke.

Mieke,

Als een fiets wil lenen hoor ik het wel eh!?
Ik heb een Koga MTB dat perfect voor jouw zou zijn.
Als je met de Metro naar Wibautstraat kom dan kan je daar opstappen en meefietsen!

James

Hoi James,

Dat lijkt me een heel goed idee, dank je :)

Mieke.

Dames en heren,

Woensdagavond 5 november is het zover. Zorg dat je er bij bent!
Hoe meer zielen ......
19.00 Uur Berlagebrug Amsterdam.

Koert.

Het was weer een fantastische avond.
Ondanks het wat sombere weer en de duisternis was er met 3 vrouwen en 3 mannen toch een mooie opkomst. Meteen al bij vertrek werd er flink de gang in gezet. De tocht voerde ons via Oud West het Westelijk Havengebied in. Hier loodste James ons tussen de industieële complexen, overslagbedrijven en vemen door. We bewonderden grote zeeschepen snoven de geuren op van soja en cacao. Op het spookachtig verlichte kerkplein van het kunstenaarsdorpje Ruigoord overdachten we onze zonden en haalden we herinneringen op aan muziekfestivals en milenniumvieringen alvorens weer om te keren richting de bewoonde wereld.
Het eerstkomende Rondje Amsterdam is op (de eerste) woensdagavond, 3 december as. Zorg dat je erbij bent!