Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vast het tegenwoordige grafisch lyceum , nu op de vondellaan gevestigd? en al zo'n 100 jaar bestaat...geluk schreef: Voor de nietsvermoedende lezer: Martin en ik zaten in dezelfde klas van de Grafische School te Utrecht en hebben elkaar na zo'n 35 jaar weer hier via dit forum gevonden.
Woeps, zie de reacties nu pas. Ik heb het dan ook over werk als ik het over Mac, Apple, of al die andere merknamen heb . Maar die 2 zijn toch wel m'n favorieten, want M$ krijg ik bijna niet meer uitgesproken...Frank schreef:Ja, graag en de anderen ook svp. We hebben het hier over werk en niet over lifestyle.Haike schreef:Maar volgens mij werkt RJ zelf ook met een Mac, vandaar... maar ik hou er over op.
Inderdaad zat Geluk in mijn klas in Utrecht, dat was van febr. 1970 t/m juni 1973 . Ik fietste altijd van mijn vroegere woonplaats Blaricum naar school in Utrecht, een afstand van 26 km. Ja, Vondellaan, maar dit is nieuwbouw. Wij zaten in de oude school op Jutfaseweg 2.geluk schreef:Tja, wat nu? Mij lijkt chauffeur van een bus voor kinderen, ouderen en gehandicapten wel wat. Of chauffeur/bezorger bij een drukkerij, zodat ik toch nog wat inktlucht kan opsnuiven.
Voor de nietsvermoedende lezer: Martin en ik zaten in dezelfde klas van de Grafische School te Utrecht en hebben elkaar na zo'n 35 jaar weer hier via dit forum gevonden.
Dat is erg beroerd, Martin. Haal je nog wel de 40 dienstjaren? Die geven voor mensen geboren tussen 1950 en 1953- degenen die de FPU/VUTboot net mistten - nog enige voordelen met vervroegd uittreden. Vraag het de afdeling Personeelszaken(als ze niet zichzelf bezig zijn?)Martin E. van Doornik schreef:Inderdaad zat Geluk in mijn klas in Utrecht, dat was van febr. 1970 t/m juni 1973 . Ik fietste altijd van mijn vroegere woonplaats Blaricum naar school in Utrecht, een afstand van 26 km. Ja, Vondellaan, maar dit is nieuwbouw. Wij zaten in de oude school op Jutfaseweg 2.geluk schreef:Tja, wat nu? Mij lijkt chauffeur van een bus voor kinderen, ouderen en gehandicapten wel wat. Of chauffeur/bezorger bij een drukkerij, zodat ik toch nog wat inktlucht kan opsnuiven.
Voor de nietsvermoedende lezer: Martin en ik zaten in dezelfde klas van de Grafische School te Utrecht en hebben elkaar na zo'n 35 jaar weer hier via dit forum gevonden.
Ik heb pas gisteren te horen gekregen dat de sluitingsdatum van 1 juli 2009 naar 1 november 2008 is vervroegd! Buschauffeur of zo lijkt me niet, ik ben nl. doof en kan in geval van problemen niet per mobiel met de baas of politie communiceren. Ik ben gistermiddag chagrijnig thuisgekomen.