Mijn fiets is bijna twee jaar oud. Eigenlijk heb ik spijt dat ik geen rolofnaaf heb genomen. Maar ja je kent het. Mijn eerste duurdere fiets en die rolofnaaf maakte hem gevoelsmatig net even te duur. 
Is het een idee om zodra de duurdere onderdelen aan vervanging toe zijn, over te stappen op een rohloffnaaf? Kortom is het verstandig om de fiets om te laten bouwen? Of zitten hier technische haken en ogen aan. En kan ik dus maar beter even doorrijden.
Het gaat om een Santos travelmaster met xt /lx montage.
Ik ben met name benieuwd naar de technische afwegingen om het wel/niet te doen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Blanche
						            				
				
					Is het een idee om zodra de duurdere onderdelen aan vervanging toe zijn, over te stappen op een rohloffnaaf? Kortom is het verstandig om de fiets om te laten bouwen? Of zitten hier technische haken en ogen aan. En kan ik dus maar beter even doorrijden.
Het gaat om een Santos travelmaster met xt /lx montage.
Ik ben met name benieuwd naar de technische afwegingen om het wel/niet te doen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Blanche


 ) en bij aankomst er weer opschroeven en de ketting er weer op leggen met een missing link oid. Ketting niet te vet laten zijn maar die moet altijd op de grens van droog en te droog zitten om geen vuil aan te trekken.
) en bij aankomst er weer opschroeven en de ketting er weer op leggen met een missing link oid. Ketting niet te vet laten zijn maar die moet altijd op de grens van droog en te droog zitten om geen vuil aan te trekken. 
						