door
Pimmmm » di 07 okt, 2008 19:06
De term 'goede fietskleding' is een meervoudig interpreteerbaar.
Als veelzijdig fietser (reis-, race- en MTB) en kenner van Rotterdam kan ik het volgende toevoegen:
Demmenie aan de Goudse Singel, gericht op buitensporters, meer van het zelfde vergeleken met de Bever, persoonlijk vind ik het een sympathiekere winkel dan de Bever
All Bikes op de Jonker Fransstraat, hebben niet veel verstand van fietsen en/of techniek, maar hebben relatief veel fietskleding in de kelder, vooral gericht op prestatiefietsen (race en MTB). Hebben regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen, ik woon 150 meter verderop en loop minimaal één keer per maand naar binnen om te kijken of er iets aantrekkelijks in de aanbieding is.
Biker's Best op het Noordplein, een beetje rommelige winkel, niet te flashy, marketing is niet hun sterkste kant, maar wel een redelijk omvangrijke collectie kleding.
Pro fietsen op de Bergweg, gericht op wielrenners, veel Campa broeken en shirts, Sidi schoenen.
Een stukje buiten Rotterdam: Bike2Build in Vlaardingen, combi van webwinkel en 'Aldi', hebben vrij veel kleding op voorraad.
Ongetwijfeld zijn er nog veel meer mogelijkheden.