Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] Koga WorldTraveller maat 57 cm - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

[TKG] Koga WorldTraveller maat 57 cm

....en Gerd dank je voor je aanbod, ik hoop dat je hem snel kunt verkopen....

A.
Hallo, wie heeft een adres waar ik een Giant Expedition 2008/2009 voor de laagste prijs kan kopen. Alles suggesties welkom.

Armin
Armin schreef:Hallo, wie heeft een adres waar ik een Giant Expedition 2008/2009 voor de laagste prijs kan kopen. Alles suggesties welkom.

Armin
Armin,

Je gebruikt een verkeerde vraagstelling. Waar kan je hem kopen aan een eerlijke prijs en waar de service goed is.
De laagste prijs is meestal in verhouding met de service na aankoop. Misschien moet je daar toch even over nadenken.

Cheap isn't everything.

Best mogelijk dat je aankoop en dienst na verkoop wilt loskoppelen. Dat je alleen in de laagste aankoopprijs bent geïnteresseerd, en van service niet wakker ligt (bv. omdat je zelf alles wel uitzoekt en ineen knutselt).
Enfin, zelf ben ik zo niet, maar ieder zijn heug en zijn meug.

Los van het bovenstaande, is het wel een beetje raar om achter een Giant te vragen in een Koga-topic ;-). Dus misschien best de vraag in apart topic stellen ?

dank je wel voor de reacties. ik dacht aan aanbiedingen op internet. iemand een idee?

Armin

Ik weet niet waar je woont, maar afgelopen zaterdag bij mijn fietselaar in Den Haag fietsen nu tot 50% korting ivm het nieuwe 'modellen' seizoen. Misschien staat er wel iets tussen voor jou.