Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koga miyata worldtraveler - VERKOCHT - Forum Wereldfietser

koga miyata worldtraveler - VERKOCHT

Te Koop aangeboden

Koga Miyata [b]Worldtraveler[/b]

fiets verkeert in goede staat, heeft wel gebruikssporen, technisch is de fiets helemaal in orde, nog vrij nieuwe tandwielen en ketting.

specs:
framemaat 54 (ik ben zelf 1.78 en heb een binnenbeenlengte van 80 cm)
kleur blauw-zwart
bouwjaar 2001
voor- en achterdragers
schwalbe marathon xt banden
ergon handgrepen met verlengde bar-ends
shimano spd combi pedalen
voor- en middenstandaard
1 bidonhouder
voorzien van shimano XT onderdelen, derailleur etc.
schijfremmen
verende voorvork

vraagprijs € 600,= of een goed vergelijkbaar bod

foto's zijn beschikbaar en kan ik je bij interesse mailen (jnc.janse@gmail.com)

Mooie fiets. Heb een kennis geattendeerd, dus misschien wordt dat wat.
In mijn verzekeringsvoorwaarden staat dat deze alleen geldig zijn voor de eerste gebruiker. Ik kan mijn verzekering niet doorverkopen.

Ruud

dank voor je reaktie, dat is wel even goed om te weten. Ik heb mijn advertentietekst er op aangepast.

er lijkt weinig belangstelling te zijn voor mijn aangeboden Koga. Is mijn vraagprijs te hoog of verkopen deze fietsen gewoon niet zo goed (meer)? :?

Tja, een fiets in september verkopen gaat al wat moeilijker dan in april of mei, denk ik.

jansenius schreef:Tja, een fiets in september verkopen gaat al wat moeilijker dan in april of mei, denk ik.
Ik vind 600 euro ook best een flinke som voor een fiets van 8 seizoenen oud.
Ik ben nl. op zoek naar een fiets met een framemaat ca. 54. voor mijn vriendin. Dan wordt deze duur:
* Ik moet wellicht een andere stuurpen kopen vanwege de preciese maat.
* Ik zou de banden vervangen omdat de huidige waarschijnlijk XR zijn en die zwaar lopen.
* De combipedalen zouden er af gaan want die gebruikt ze niet.
* Ik zou er een achterstandaard opzetten en de andere er afgooien
* 1 bidonhouder vindt ik karig (daar zaten er meer op!)
* En vervelender: ik ben niet gecharmeerd van schijfremmen en een verende voorvork.
Bovendien krijg ik op een nieuwe fiets garantie en weet ik zeker dat de fiets geen 1000 km over kasseien heeft gereden.
Dat zijn veel minpunten.
Leon

Dat wat Leon zegde wilde ik al niet zeggen, maar eigenlijk zal dat ook bij veel mensen meespelen. Ook bij mij. Ik kon namelijk begin dit jaar een (werkelijk !) ongebruikte Koga Worldtraveller 2004 kopen die om specifieke redenen nog nooit uit de verpakking was geweest. 40% korting op de listprijs. Maar dan zat ik opgezadeld met dingen die ik niet wilde, en moest ik dingen ontberen die ik wel wilde. In 't kort : die 40% korting volstonden niet om het prijsgat dicht te rijden ... Ik heb een Koga Signature naar mijn eigen goesting gekocht.

even reageren op de laatste reakties:

wat voor de één duur is hoeft dat voor de ander niet te zijn. € 600 voor een koga worldtraveler van 7 jaar (geen acht jaar, 2001-2008 = 7 jr) is niet per sé duur; het is en blijft een koga en dat zijn gewoon goeie fietsen. Of de uitvoering je al dan niet aanspreekt is een ander verhaal.

maar goed, misschien was mijn vraagprijs aan de hoge kant (maar daar tegenover staat dat het een vraagprijs is en bieden staat vrij. Als het teveel is kun je altijd een lager bod uitbrengen (evt. met een reden). Het is een richtprijs.

mijn huidige vraagprijs: € 550 (en dat is een heel redelijke prijs voor deze fiets).

dus: als er geinteresseerden zijn: laat in ieder geval van je horen, dan komen we er wellicht uit!

Fiets is verkocht