Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, woensdagavond 1 oktober 2008. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, woensdagavond 1 oktober 2008.

Wegens succes geprolongeerd.
Eerste woensdagavond van de maand. Fiets mee in een Rondje Amsterdam.
In rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen door Amsterdam en omgeving. Vertrek om 19.00 uur Berlagebrug Amsterdam. Terugkomst vóór 22.00 uur. Denk aan verlichting.

Tot ziens.
Koert Schouten.

Nog even jullie aandacht voor een Rondje Amsterdam. Zorg dat je er bij bent. We fietsen in een rustig tempo in Amsterdam en omgeving. Weer of geen weer, we fietsen in elk geval. De route ligt niet tevoren vast. Kom dus gerust met een voorstel. Geschikt voor dames en heren, jong en oud. De gezelligheid is net zo belangrijk als het sportief presteren. Bekijk ook eens de reacties van de deelnemers aan de afgelopen Rondjes Amsterdam.
Tot woensdag 1 oktober.

Ik ben erbij - compleet met mijn nieuwe Duchenne Heroes wielershirt!

Als het droog is, ben ik zeker van de partij. Kunnen we weer afspreken bij Febo? Dan kan ik eerst nog even wat naar binnen werken.

Patat en ijsjes - Febo Food 4 Fietsers!
:lol:

Gevaarlijke plek die Febo op de Amsteldijk!

Ik trek mijn kogelvrij fietsbroek aan hoor!

Zojuist weer teruggekeerd van een gezellig en sportief Rondje Amsterdam.
Vanavond ging de tocht via de Kalfjeslaan naar het Amsterdamse bos. Wie had kunnen bedenken dat onze Duchenne Hero hier tot tweemaal toe zijn achterband lek rijdt. Wel toevallig dat het precies bij Café Zilverzand gebeurde. Onder het genot van een biertje werd hier de achterband weer geplakt. Hierna lukte het toch weer om op gang te komen. We trotseerden de donder en bliksem en ook een hagelbui kon de pret niet drukken. Via Schiphol Oost, Badhoevedorp, de Schinkelsluis en het Amstelkanaal keerden we terug op het uigangspunt, de Berlagebrug.
Jongens het was weer Top. Erik, we wensen jou en je vriendin een mooie fietsvakantie in Patagonië. Wij zijn woensdag 5 november weer van de partij met hopelijk nog een paar nieuwe enthousiastelingen.
Koert.

Ik vind dat wij een vereniging moeten oprichten: 'de Weer- of geen-weerfietser.' :wink:

De hagel deed even pijn, de bliksem was indrukwekkend en het gedonder klonk laag en diep. En ik snap nu waarom Carla en John Telleman niet in het donker door het Amsterdamse bos willen fietsen :lol:

James, heb je je collega's al gevraagd wie het nietje in jouw band had gedaan?
Jongens, in januari ben ik weer van de partij en ben dan natuurlijk super-getraind!