Van 12 tot 17 oktober zou ik een kajak-cursus willen doen in Slovenië. Daarvoor én daarna wil ik in die regio fietsen. Voordat ik de cursus boek, wilde ik peilen of er hier belangstelling is om mee te fietsen.
Ik zat te denken aan:
Heb je interresse om (één van de twee) routes met mij te fietsen? Laat het weten.
Groeten,
Erik (m, 34j)
Ik zat te denken aan:
- het eerste weekend van oktober met de citynightline naar een station in Oostenrijk, zuid-Duitsland of Noord-Italie. Van daaruit in 8 à 10 dagen fietsen naar Slovenië. Deze tocht zou door Tirol, Karinthie, de Dolomieten of Veneto kunnen leiden. Ongetwijfeld zitten er in dit deel van de route een aantal hogere bergpassen.
- vanaf 18 oktober vanuit Slovenië 2 weken lang via de Adriatische kust naar het zuiden. Ik weet nog niet hoe ver. Split? Dubrovnik? Kotor (montenegro) schijnt een echte aanrader te zijn. Stukje Albanie misschien nog?
Ik ben me ook nog aan het oriënteren op een mooie route door Kroatië. Direct langs de kust? Istrië meepakken? Stuk door de binnenlanden? Eilandhoppend naar het zuiden kan ook. Dat staat nog allemaal open. Hoe dan ook: de route zal voor een deel hetzelfde zijn als die van John en Kees of deze Nederlandse zwitser
Heb je interresse om (één van de twee) routes met mij te fietsen? Laat het weten.
Groeten,
Erik (m, 34j)