Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaat gezocht voor Roemenie - Forum Wereldfietser

Fietsmaat gezocht voor Roemenie

Ik ben een alleenstaande man van inmiddels 60 jaar en ben van plan om medio mei 2009 te vertrekken voor een fietstocht 'van de Noordzee naar de Zwarte Zee', de zogeheten Limesroute van Clemens Sweerman. En ook terug, maar die route ben ik nog aan het bekijken. Ik ben een fervent kampeerder en heb alles bij me in mijn BoB-car achter mijn Koga, naast mijn overige bagage in de fietstassen. Ik ben niet tijdgebonden en verwacht medio augustus weer terug te zijn in Holland.

Voor deze trip ben ik op zoek naar een leuke fietsmaat m/v. leeftijd niet belangrijk, conditie en een positieve instelling wel.
In 2005 ben ik in mijn uppie naar Santiago de Compastelo gefietst en van daar naar Zwitserland. Een geweldige ervaring; je leest er alles over op mijn website www.santiago-keesopdefiets.nl
Voor nóg meer info heb ik een emailadres: kvslobbe@planet.nl
Groetjes, Kees.

Nou Kees,

das dan de derde keer dat je oproept voor een reisgenoot. En nu maar hopen dat drie keer ook scheepsrecht is :wink:

Goede voorbereiding en reis!
Ja dat hoop ik ook. Ik begrijp dat het een fikse uitdaging is, die niet voor iedereen mogelijk is. Je moet er toch maar tijd voor vrij kunnen maken. Ook de achterban moet je achter je hebben. Toch moeten er beslist fietsers zijn, die deze uitdaging wel zouden willen aangaan, maar wellicht de stap niet durven zetten omdat Roemenië soms erg negatief wordt neergezet door de media. Eerlijk gezegd reis ik ook niet graag in mijn uppie door het land, maar aan de landsgrens aangekomen kan ik altijd nog mijn plannen herzien, nietwaar? Ik weet zeker, als het met een fietsmaat klikt, houden we er een fantastische ervaring aan over. Ik heb er zin in!
Kees van Slobbe schreef: Eerlijk gezegd reis ik ook niet graag in mijn uppie door het land, maar aan de landsgrens aangekomen kan ik altijd nog mijn plannen herzien, nietwaar?
Ik heb afgelopen mei - alleen - door Roemenië gefietst en volgens mij is er weinig reden om je onveilig te voelen. De grootse "dreiging" waren de blaffende - "niet-bijtende" - honden en zelfs dat viel nog mee vergeleken met de verhalen.

Gerd
Kees van Slobbe schreef:Toch moeten er beslist fietsers zijn, die deze uitdaging wel zouden willen aangaan, maar wellicht de stap niet durven zetten omdat Roemenië soms erg negatief wordt neergezet door de media. Eerlijk gezegd reis ik ook niet graag in mijn uppie door het land, maar aan de landsgrens aangekomen kan ik altijd nog mijn plannen herzien, nietwaar?
:roll: Roemenië gevaarlijk? :roll:

Wij hebben niets gemerkt twee jaar geleden. :wink:
Prachtig mystiek land met aardige mensen.

Kijk maar es op mijn weblog.