Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar 't Zuiden zomer 2009 - Forum Wereldfietser

fietsen naar 't Zuiden zomer 2009

Hallo,

'k ben Dietrich, 20 jaar, student in Gent.
Al een jaar of twee zit ik er aan te denken om naar 't Zuiden van Frankrijk te fietsen, maar wegens te weinig tijd, en geen fietsgeno(o)t(e), ben ik er nog niet geraakt.
Dus begin ik nu al te zoeken naar fietsgenoot of fietsgenote. Ik zou fietsen begin juli 2009.

Moet dus toegeven dat ik nog geen fietsreiservaring heb :oops: .

Wie ziet dat zitten?

Groetjes

Dietrich

Niemand?

Ik treed in herhaling :>

Hee die Dietrich!

Je hebt meer kans op het vinden van een reisgenoot als je eens naar een bijeenkomst van de WF gaat. Aanstaande weekend wordt er een vlak bij de Belgische grens georganiseerd, in het Brabantse Boschenhoofd. Zie begeinpagina bovenaan van de WF-site en
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8228

Tot ziens?
Het weer heb je in ieder geval al mee!

Blanche

Dietrich, als dit echt iets is wat je graag wilt doen... Waarom dan niet alleen?

jeff schreef:Dietrich, als dit echt iets is wat je graag wilt doen... Waarom dan niet alleen?
Ondersteuning.... Hij zei al dat ie geen ervaring had ;-)

Zelf ga ik de groene weg naar de middellandse zee volgen vanuit Maastricht. Het zal in augustus gepland zijn. Duur c.a. 3 tot 4 weken. En dan maar zien hoever ik kom ;) .

En Dietrich, er is niets mis met alleen fietsen. Zeker als je nieuw bent is het te zien als een avontuur. Had ik ook en nu kom ik nog genoeg mensen tegen die het voor de eerste keer doen waarmee ik op mijn beurt verhalen en ervaringen kan delen. Die zelfontwikkeling en leerproces maakt het alleen maar leuker. Zeker met de daaropvolgende fietsvakanties. Kortom, gewoon doen :)
Hier op dit forum is genoeg materiaal om je voor te bereiden.

[edit] Oops :oops: Zag net dat jij een maand eerder gaat dan ik... Misschien kruisen we wel paden als jij naar het noorden gaat en ik het zuiden... :roll:

Succes en misschien tot ziens!

Blanche schreef:Ik treed in herhaling :>

Hee die Dietrich!

Je hebt meer kans op het vinden van een reisgenoot als je eens naar een bijeenkomst van de WF gaat. Aanstaande weekend wordt er een vlak bij de Belgische grens georganiseerd, in het Brabantse Boschenhoofd. Zie begeinpagina bovenaan van de WF-site en
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=8228

Tot ziens?
Het weer heb je in ieder geval al mee!

Blanche
hoi blanche, bedankt voor de tip. Maar jammer genoeg moet komende weekends nog een werk gaan afwerken, waaraan ik begin september als jobstudent ben aan begonnen. Hopelijk komen er nog samenkomsten.

ook Jeff en Reboli bedankt voor de reacties.

je hebt een pb ;)

mvg,
Sander