Dit jaar zijn we (mijn vader en ik) de St jacobsroute deel 1 gaan fietsen en dat was goed bevallen, qua afstand maar ook dat we met de fietsbus vanuit Tours naar huis konden.
Nu willen we in 2009 weer eenzelfde afstand fietsen (ongeveer 700 km), liefst weer vanuit omgeving Eindhoven naar Frankrijk of anders Duitsland. Misschien in plaats van met tegenwind naar het zuiden met de wind mee naar huis fietsen deze keer
Dan kom je al snel uit bij routes als:
- de Groene Weg naar de Middellandse Zee deel 1
- Langs oude wegen en pelgrimssteden deel 1
- Onbegrend fietsen naar Rome, Deel 1: fietsen van Maastricht naar Basel
(hier kunnen we met de nachttrein van Basel naar Utrecht)
Maar nu dat vervoer heen of terug. Op de sites van fietsvervoer.nl e.d. heb ik al gekeken maar er zijn zo goed als geen mogelijkheden.
Wie heeft er ervaring op deze tochten met het vervoer naar huis of heen. Of heb je andere tips voor ons?
Nu willen we in 2009 weer eenzelfde afstand fietsen (ongeveer 700 km), liefst weer vanuit omgeving Eindhoven naar Frankrijk of anders Duitsland. Misschien in plaats van met tegenwind naar het zuiden met de wind mee naar huis fietsen deze keer
Dan kom je al snel uit bij routes als:
- de Groene Weg naar de Middellandse Zee deel 1
- Langs oude wegen en pelgrimssteden deel 1
- Onbegrend fietsen naar Rome, Deel 1: fietsen van Maastricht naar Basel
(hier kunnen we met de nachttrein van Basel naar Utrecht)
Maar nu dat vervoer heen of terug. Op de sites van fietsvervoer.nl e.d. heb ik al gekeken maar er zijn zo goed als geen mogelijkheden.
Wie heeft er ervaring op deze tochten met het vervoer naar huis of heen. Of heb je andere tips voor ons?