Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thailand op Tenerife - Forum Wereldfietser

Thailand op Tenerife

Is dat park is een aanwinst?

Peiling eindigde op do 25 sep, 2008 13:27

Wat een onzin
33%
4
Ach, als ik daar toch in de buurt ben
17%
2
Ik fiets veel liever in Thailand zelf
17%
2
Ik boek onmiddellijk een ticket Tenerife
17%
2
Zo wordt Tenerife verder verpest
17%
2

Volgende week maandag gaat op het Spaanse Tenerife (Canarische Eilanden) het waterattractiepark Siam Park open. Dit pretpark is geheel in Thaise stijl ingericht met pagodes, een drijvende markt en een Thais theehuis.
Op de Sawasdee-rivier kun je een orientaals avontuur beleven met adrenalineverhogende attracties dat volgens het park nergens in Europa wordt geevenaard. Angstaanjagend schijnen de ontmoetingen met de jungleslangen te zijn.
Het is niet bekend of bij het park ook per fiets bereikbaar is en of er gelegenheid voor het veilig stallen van fietsen is.
:roll: :roll: :roll: :roll:
Wil je toch eens gaan kijken: www.siampark.net

Hey Bert,
Ik zie de relatie tot fietsen niet zo snel. Ik hoop niet dat hier binnenkort ook encyclopedieën worden aangeboden.
jim

Joepie....binnenkort gaan we naar Tenerife. En nu ook een pretpark! Wat leuk!!!! Ik kan niet wachten. Met een vliegticket naar 2 landen. het moet niet gekker worden :lol: Lijkt me een zeer geschikte lokatie voor een wereldfietsweekend. Jim, doe jij de organisatie?

jimvdberg schreef:Hey Bert,
Ik zie de relatie tot fietsen niet zo snel. Ik hoop niet dat hier binnenkort ook encyclopedieën worden aangeboden.
jim
He Jim, ben jij in Japan niet een soort namaak-Nederland tegengekomen? Of is dat ergens anders? Ik meen dat er ergens een kopie van het damrak is gebouwd. Dit project in China misschien?

Mag je met de fiets het park op???????

En dan nog ben je snel uitgefietst tenzij de randonneur om te bouwen is tot waterfiets :lol:

Toch nice to know :wink: