Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gebruikersnaam veranderen - Forum Wereldfietser

Gebruikersnaam veranderen

In de nieuwe forumregels werd voorgesteld om onder je eigen naam te posten, eigenlijk vind ik dit een prima idee en zou dus graag mijn naam veranderen.

Is dit mogelijk en zo ja hoe? In het profiel kun je je naam volgens mij namelijk niet wijzigen!

Jan Willem :D
giantus schreef:In de nieuwe forumregels werd voorgesteld om onder je eigen naam te posten, eigenlijk vind ik dit een prima idee en zou dus graag mijn naam veranderen.

Is dit mogelijk en zo ja hoe? In het profiel kun je je naam volgens mij namelijk niet wijzigen!

Jan Willem :D
Volgens mij moet je dan een berichtje aan één van de moderatoren sturen, die kunnen hem wel wijzigen.

Mijn vrouw heeft "ons" eens aangemeld en daarbij een samentrekking van onze twee achternamen gekozen. In de praktijk schrijf ik 95% van onze Forumsbijdragen. Omdat ik weet dat men er hier waarde aan hecht dat je onder je echte naam post heb ik mijn voornaam maar in mijn handtekening verwerkt. Als het echt anders moet, dan wil ik hem wel veranderen, maar niet zodanig dat mijn voor- en achternaam hier in combinatie onder iedere bijdrage staan.

Met dat laatste ben ik het ook wel eens.
Ik hoop maar dat posten onder eigen naam geen verplichting wordt :oops: .
Het lijkt mij eigen aan een forum te zijn dat je onder een nickname kan posten. Ik loop ook niet op de Grote Markt van Mechelen (=forum mechliense ;-) ) rond met een naamkaartje op de borst gespeld.
PS : ik heb er uiteraard geen probleem mee dat anderen dat wel zouden doen.
reichbus schreef:Als het echt anders moet, dan wil ik hem wel veranderen, maar niet zodanig dat mijn voor- en achternaam hier in combinatie onder iedere bijdrage staan.
In de vernieuwde forumregels staat geen verplichting.

Gelukkig maar. Anders zou ik me in ieder geval meteen laten afvoeren van de lijst van geregistreerden.

Ik heb namelijk slechte ervaringen met het feit dat je via internet traceerbaar bent voor 'maakt niet uit wie'. Daaronder kunnen dus ook kwaadwillenden zijn. Bovendien heeft 'internet' de aan de ene kant prettige eigenschap maar soms ook in zijn tegendeel omkerende, dat alles hetgeen je schrijft voor de eeuwigheid blijft staan, ook al is het achterhaald. Het vervliegt niet.

Ik geef je daarom volledig gelijk dat je jouw voornaam niet wilt gekoppeld zien aan jouw achternaam.

Ik ook niet.

Vandaar.

Mijn naam is Rachel!

enne... Rachel... is dat je échte naam ? (grapje :wink: )

jansenius schreef:enne... Rachel... is dat je échte naam ? (grapje :wink: )
..En Jansenius de jouwe en echt? Ook een gebbetje... :wink:

Achternaam lijkt me ook zeker een slecht idee! Voornaam vind ik wel prima inderdaad.
giantus schreef:In de nieuwe forumregels werd voorgesteld om onder je eigen naam te posten, eigenlijk vind ik dit een prima idee en zou dus graag mijn naam veranderen.

Is dit mogelijk en zo ja hoe? In het profiel kun je je naam volgens mij namelijk niet wijzigen!

Jan Willem :D
Beste Jan Willem (en anderen),

We kunnen je gebruikersnaam inderdaad aanpassen. Stuur even een email naar mij (sander [at] wereldfietser [punt] nl) met (1) je huidige gebruikersnaam en (2) een voorstel voor een nieuwe naam.

Groet,
Sander