Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wilde foto's tijdens Nazomerweekend 2008 - Forum Wereldfietser

Wilde foto's tijdens Nazomerweekend 2008

Wilde foto's staan onderaan

Tijdens het Nazomerweekend 2008 is het mogelijk om op zaterdag 30 augustus het Natuurtheater (wildkansel) van Staatsbosbeheer bij Kootwijk te bezoeken.

Aart Buurma is naast vrijwilliger bij SBB ook fervent vakantiefietser. Daarom heeft hij met Staatsbosbeheer kunnen regelen dat exclusief voor de Wereldfietsers aanstaande zaterdag vanaf 14:30 een bezoek gebracht kan worden aan het Natuurtheater - normaliter alleen toegankelijk voor gesloten groepen.

De verwachting is dat er, zeker later op de dag, altijd wel wilde zwijnen te zien zijn op de wildweide, misschien ook ander groot wild. Daarnaast kan Aart geweldig veel vertellen over het wild op de Veluwe. Over toe- en afname van populaties maar ook over herintroductie van sommige dierensoorten. Gaat natuurlijk wel fluisterend :wink:

In het Natuurtheater is plaats voor ca. 45 personen, koffie en thee kan geregeld worden. Je bent van 14:30 tot 17:30 (even overleggen) welkom, alleen of in een fietsgroepje.

Hieronder een kaartje van de locatie van het Natuurtheater. De plek (bospad infietsen, sssst. geen verstoring) zullen we met een oranje pion markeren.

Afbeelding

Het Natuurtheater is via knooppunten 70 – 71 – 40 – 15 – 06 vanaf camping Harskamperdennen te bereiken. Tussen 15 en 06 bij de oranje pion het bospad in fietsen. Ik zal een aantal geprinte kaartjes meenemen.

Ik vertek zelf rond 14:00 op de fiets richting Natuurtheater. Mocht je vragen hebben, dan kun je zaterdagochtend bij mij terecht. Maar je mag ze natuurlijk ook hieronder stellen.

Wilde groet,
Maarten Smit

En hier een paar wilde foto's, met dank aan Carla...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kan ik daarna nog helpen met koken?

Klinkt leuk, Maarten.

Ik had ook wat speciale evenementen gevonden. Hierover lees je meer bij het algemene topic over het Nazomerweekend.

Annita

bert sitters schreef:Kan ik daarna nog helpen met koken?
Misschien wat wilde zwijnen mee jatten voor in de jachtschotel 8)

Wilde foto's staan een stukje naar boven...