Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Berichten sinds laatste bezoek niet zichtbaar! - Forum Wereldfietser

Berichten sinds laatste bezoek niet zichtbaar!

De laatste week krijg ik na inloggen en de link http://www.wereldfietser.nl/phpbb/searc ... d=newposts Berichten sinds laatste bezoek een leeg kader. Hoe vaak ik deze handeling herhaal, er veranderd niets. Als ik dan vervolg met uitloggen en opnieuw inloggen, krijg ik in het kader het volgende te zien :Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht. Logisch want ik zou deze net bezocht hebben, mits deze zichtbaar waren. Ligt dit aan mijn computer/browser of hebben er meer forumleden last van?

Ik gebruik overigens Firefox 3.0.1.

Ik probeer het net even en krijg 50 resultaten. Dezelfde browser.
Misschien bezoek je het forum dusdanig vaak dat er niets nieuws is? Berichten die worden geplaatst terwijl je op het forum bent komen geloof ik niet in de lijst terecht.

Jarno schreef:Ik probeer het net even en krijg 50 resultaten. Dezelfde browser.
Misschien bezoek je het forum dusdanig vaak dat er niets nieuws is? Berichten die worden geplaatst terwijl je op het forum bent komen geloof ik niet in de lijst terecht.
Nee ik heb het echt over berichten van een dag of dagen. Dan staan er meestal toch wel heel wat. Overigens nu deed ie het wel weer! :shock: :shock: :roll:

Ik kan het verhaal van Bob en Marguerité bevestigen. Als ik op mijn werkcomputer deze actie doe, krijg ik als resultaat nul berichten, terwijl dit aantoonbaar niet juist is.

Als ik naar www.wereldfietser.nl ga en van daaruit naar het forum ga, dan lukt het wel, maar het is niet juist. Ik weet niet welke versie van Firefox wij op het werk gebruiken. Morgen kan ik het controleren.

Ipv de laatste berichten sinds laatste bezoek kan je ook dit overzicht gebruiken om de laatste pakweg 200 berichten te bekijken. Met de rechtermuisklik kan je de html-file saven en op je eigen pc opslaan.

De tovenaar schreef:Ipv de laatste berichten sinds laatste bezoek kan je ook dit overzicht gebruiken om de laatste pakweg 200 berichten te bekijken. Met de rechtermuisklik kan je de html-file saven en op je eigen pc opslaan.
Ja, die kende ik al, dat is ook wel erg fijn trouwens. Ik heb het even nagezocht: op mijn werk gebruiken ze versie 2.0.0.14 van Firefox (lopen altijd wat achter).