Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Vietnam januari 2009 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Vietnam januari 2009

Ik (vr. 27jr.) zou graag begin 2009 ongeveer 4-5 weken in Vietnam gaan fietsen. Ik weet alleen nog niet of ik dit zo goed in mijn eentje durf :oops: , het zou de eerste keer zijn. Dus is het misschien prettiger en gezelliger als er iemand meegaat. Ik ben niet van een vaste dagafstand, kan 90 km fietsen maar een dagje van 30 is ook prima. Ik wil vooral genieten van de omgeving, de mensen en een stukje cultuur proberen op te snuiven in zo'n korte periode. Wie heeft er zin om mee te fietsen, helemaal of voor een deel.

Debby
Dag,
Zonet je berichtje gelezen. Ben al een tijdje bezig om het ook eens te wagen om met de fiets in Zuid-Oost Azië rond te trekken. De voorgaande jaren al verschillende keren met de rugzak in Vietnam, Laos, Cambodia, Thailand en Myanmar rondgetrokken. Inderdaad is het aangenamer om niet alleen te reizen. Al enkele keren met een reispartner rondgetrokken, maar ook enkele keren alleen. De keren dat ik met een reismaatje heb kunnen rondtrekken heb ik toch meer kunnen beleven, een rustiger en veiliger gevoel gehad. Ben wel wat ouder, maar jong genoeg om dit eens te proberen. Als je hierop reageert kunnen we eens afspreken. Ik woon in Leuven (België). Sowieso een plaats om te bezoeken. Mijn mailadres michellekedevos@yahoo.com.

Hallo Debby
Ook ik zit met de twijfel alleen of toch met een groep. Daarbij Vietnam lijkt mij erg leuk, vorig jaar heb ik gefietst in Thailand maar toen dus wel met een groep. Begin januari is voor mij ok, zou zelfs misschien nog liever voor de kerst vertrekken. Maar wie weet hoeveel reacties hier nog op komen. Ik woon in Utrecht, voor verdere plannen is dit dus makkelijk.
Groetjes Yvette
Hoi Vrouwen,

Ik wil ook graag in die regio gaan fietsen. In gezelschap, maar liefst niet georganiseerd met een groep. Dat vind ik (te) duur en (te) beperkend. Liever wat losser en vrijer met één of meer fietsmaatjes.
Net als Yvonne, ga ik ook liefst nog eind van dit jaar. Vóor (en met Kerst). Misschien een idee om eens met z'n 4-en af te spreken om ideeën uit te wisselen en te zien hoe, wat, wie evt. samen kunnen?
Ik woon ook in Utrecht.
Ben 36 jaar en geen erg ervaren wereldfietser. Mijn ervaring beperkt zich vooralsnog tot Europa.
Hoor graag van jullie.
Groet, Eva: evaaagje@hetnet.nl
Wat een herkenbare dilemma's & overwegingen : niet in een georganiseerde groep, maar ook liever niet in m'n up... Ik dacht zelf aan Cuba voor deze winter, maar ik zou me graag bij jullie plannen willen aansluiten om naar Vietnam e.o. te gaan.
Vertrek voor de kerst, voor een week of 4 zou prima zijn.
Ben 44, woon in Leiden, veel reiservaring maar was nog nooit op mn fiets in Azië. Ben geen kilometer-vreter, het is tenslotte óók vakantie!
Binnenkort ns verder overleggen ?
groet, Corine

Hallo Dames
Zo zijn we in korte tijd al met zijn 4en. Ik krijg al zin om verder te plannen, jullie ook?
Groetjes Yvette

Gaat er iemand van jullie as weekend naar de Harskamperdennen? Dat zou mooi zijn voor een eerste ontmoeting. Anders is het voorstel van Corine een idee.
Groetjes Yvette
Het is zover, ik heb mijn verlof gekregen en ben mijn ticket aan het regelen. In januari zit ik in Vietnam, begin in Hanoi en eindig (hopelijk) in Ho chi minh. In eerste instantie ga ik het in mijn eentje proberen, mochten er mensen zijn die tijdens deze periode ook daar zitten is het natuurlijk altijd leuk om contact te onderhouden en wellicht een stuk mee te fietsen.

Groeten Debby