Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen september 2weken - Forum Wereldfietser

fietsen september 2weken

hi
m18; zoek iemand(of enkelen) om begin september (1à2weken)wat te gaan fietsen, het maakt niet zozeer uit naar waar, het oosten lijkt mij wel wat(bulgarije, hongarije, slovenië,...)ben daar nog ni geweest, en het Noorden idem
ik pas mij graag aan, tussen de 60 en 90km per dag (gemiddeld)lijkt mij oke, een dag 120 is ook goed, liefst kamperen, voor de rest maakt het mij ni zoveel uit, als we ons maar amuseren, en ik ben niet zo droog als ik overkom (maarja hoe zou je zelf zijn als je land nog steeds geen medaille had op de OLSP :wink: :) )

hey klavet
ik heb wel interesse
ben 25 v uit gent
ik kan er even tussenuit tussen 30/8 en 18/9
een ontspannen fietsreis zie ik zeker zitten, onder een mooit stralend zonnetje, want daar heb ik echt behoefte aan.

groetjes isabelle

<< Fietsen op mallorca?
bestaande fietsroute volgen van Raoul Gonzalez (http://www.fietseninspanje.nl/), met een gematigd aantal kilometers per dag (40 tot max 90) zodat we nog wat van de zon, de natuur en het zeetje kunnen genieten.>>

hoi
met het vliegtuig naar mallorca is redelijk duur he :? en vrij toeristisch, ik wil ook graag wat doorrijden, het eenvoudigste lijkt mij zo ver mogelijk ergens naartoe fietsen, en dan met de fiets op de trein terug, of een lus te maken

groeten

ik fiets wel graag in het zonnetje, op een week geraak je max 1000km ver, als we de franse kusten volgen?

Hoi,

Ik vertrek op zaterdag 30 augustus richting noorden. Via Antwerpen naar zeeuws vlaanderen en verder langs de kust naar Friesland. Misschien ergens een waddeneiland meenemen,... en dan via de Duitse grens terug naar huis. Zin om een stukje mee te fietsen ?

ja ik ben misschien wel geïnteresseerd, kan je wel wat meer uitleg geven?
hoeveel km je wil doen, hoelang,kamperen, ... en misch wat over jezelf
groeten

kopie van mijn zoekertje op vakantiefietser.be

Ik heb van 12 tot 27 september vluchten geboekt met Wizzair.
12/9 Charleroi-Katowice (60 euro met fiets)
27/9 Boekarest-Charleroi (60 euro met fiets)
Daartussen ligt een parcours richting Oekraïne (L'viv) over de Karpaten, door Roemenië naar de hoofdstad. Ik reken op 10 fietsdagen en 2 treindagen. Ik ben 37j met enige fietservaring, http://www.myspace.com/bvanherck, iemand zin om mee te rijden?

groeten
bart

hoi jullie kunnen elkaar misschien vinden op deze pagina, maar ik vertrek al met andere reisgenoten, dus ik kan niet mee
groeten
klavet5 :wink: