Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietserszegel - Forum Wereldfietser

Wereldfietserszegel

De nieuwste priority Europa zegel van TNT al gezien?

Afbeelding

Ed

is die echt? of maak je een geintje?

mooi als het zo zou zijn, jammer dat ze ze in belgië niet hebben:)

ThomasR schreef:is die echt? of maak je een geintje?

mooi als het zo zou zijn, jammer dat ze ze in belgië niet hebben:)
Thomas,

De Post is in Belgie altijd nog een staatsbedrijf. Dus wend je tot de betrokken minister!

Groetjes,

Bert

Morgen allemaal naar het postkantoor!
voor een brief van 20 - 50 gram: een fietspostzegel van 75 en 13 cent aan bijplak postzegels bijplakken
Voor een bief van 50 - 100 gram: een fietspostzegel van 75, een postzegel van 44 en 13 cent aan bijplakpostzegel bijplakken.

ThomasR schreef:is die echt? of maak je een geintje?
Thomas,

Het is geen geintje hoor kijk maar op:
http://onlinewinkel.tntpost.nl/onlinewi ... ferrer=WEB
daar staat hij tussen. Ik was zelf ook aangenaam verrast toen ik vanmiddag bij het postkantoor om een velletje Europazegels vroeg en deze exemplaren in mijn bezit kreeg!

Ed

mooi:) leuk voor de nederlanders onder ons (de meerderheid dus 8) )

En leuk voor de Belgen die al eens post krijgen uit Nederland 8)
Ik heb hem maar bijgehouden.

bert sitters schreef:Morgen allemaal naar het postkantoor!
voor een brief van 20 - 50 gram: een fietspostzegel van 75 en 13 cent aan bijplak postzegels bijplakken
Voor een brief van 50 - 100 gram: een fietspostzegel van 75, een postzegel van 44 en 13 cent aan bijplakpostzegel bijplakken.
Of een kaart naar het buitenland sturen.

Ik heb net een paar velletjes zegels gehaald, en ze zijn grappig. Voor onze forumleden in het buitenland; mocht je zo'n zegel willen, pm me dan je adres en ik doe een kaartje met fietspostzegel voor je op de bus. Als tegenprestatie wil ik dan wel graag een kaart terug. Mag je ook later sturen als je op een leuke locatie in verweggistan zit, natuurlijk.

Groetjes, Cora (dol op post, zolang het niet in blauwe enveloppen zit)

ThomasR schreef:is die echt? of maak je een geintje?

mooi als het zo zou zijn, jammer dat ze ze in belgië niet hebben:)
Die zegels zijn echt, ik schrijf vaak brieven naar Zweden en Zwitserland (familie woont in Davos) en heb ze dus in voorraad.